Наукові публікації університету

The attribution model of the employer brand as a strategic factor of increasing competitiveness


ID: 245172
Кількість показів: 21
дата змінення: 21.04.2020 13:59:37
Ким змінено (ім'я): (econom13) Алла Степанова
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Монографія
Кількість сторінок:  9
Рік видання:  2019
Звітний рік:  2020
Видання:  Strategies for sustainable socio-economic development and mechanisms their implementation in the global dimension
Випуск, частина:  3
Номери сторінок:  174-182
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Фірсова Світлана Германівна / Білорус Тетяна Валеріївна
Кафедра / Відділ:  Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
№ теми:  16КФ040-02
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  ISBN 978-954-8590-64-8
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору