Наукові публікації університету

MARKET ANALYSIS INSTRUMENTS IN THE DEVELOPMENT OF THE STARTUP MARKETING STRATEGY


ID: 245661
Кількість показів: 5
дата змінення: 20.05.2020 19:57:08
Ким змінено (ім'я): (econom20) Ірина Медведєва
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  14
Рік видання:  2020
Звітний рік:  2020
Видання:  Evropský časopis ekonomiky a managementu
Том:  6
Випуск, частина:  2
Номери сторінок:  150-163
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Данилова Ніколь Вікторівна
Автори,студенти та аспіранти Університету:  Кузнецова Юлія Віталіївна
Кафедра / Відділ:  Міжнародної економіки та маркетингу
№ теми:  16КФ040-07
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  https://eujem.cz/wp-content/uploads/2020/eujem_2020_6_2/20.pdf
Ключові слова:  marketing research, macromarketing environment, micromarketing environment, marketing strategy, startup, marketing tools, business model
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору