Наукові публікації університету

Plase and Role of Marketing in Innovative Entrepreneurial University

Digital age of human economic relations, which is under the influence of global challenges and
institutional and structural changes, is characterized by a new institutional and organizational format. It is
clear that the institutional and technological dynamism and conscious choice of Ukraine for European
integration and the need to form a new generation of intellectual elite, significantly intensified the problem of
continuity of its socio-economic development, identifying the need for its innovation vector. This vector passes
through the qualitative application of digital tools of marketing communications of the university ecosystem in
terms of promoting innovative ideas and products in combination with traditional ones, which is revealed in
this study. Authors focused their scientific attention on the effectiveness of social networks in terms of the use of advertising, the provision of educational services by innovative entrepreneurship university.

ID: 246369
Кількість показів: 29
дата змінення: 20.06.2020 18:54:26
Ким змінено (ім'я): (econom25) Світлана Набокова
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Монографія
Кількість сторінок:  12
Рік видання:  2020
Звітний рік:  2020
Видання:  Ljubljana: Ljubljana School of Business
Номери сторінок:  388-399
Друкованих аркушів (для монографій):  0
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Осецький Валерій Леонідович
Автори зовнішні:  Краус Н.М. / Краус К.М.
Кафедра / Відділ:  Економічної теорії, макро- і мікроекономіки / НДЧ / Обліку та аудиту / Підприємництва / Статистики та демографії / страхування, банківської справи та ризик-менеджменту
№ теми:  19БФ040-01
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  https://www.vspv.si/uploads/visoka_sola/datoteke/mono__ljubljana_school_of_business_2020.pdf
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору