Наукові публікації університету

Соціальні інновації в освіті – драйвери розвитку людського капіталу

Проаналізовано теоретичні підходи до розуміння сутності категорії “соціальні інновації” в освітньому просторі та показано, яку роль вони відіграють у розвитку людського капіталу. Дано авторське визначення соціальних інновацій і досліджено існуючі підходи до їх класифікації. Доведено значущість вищої освіти в розвитку людського капіталу й упровадженні нових соціальних ініціатив. Обґрунтовано необхідність проведення глибоких реформ системи освіти та фокусування уваги на додаткових місіях університетів з орієнтацією на інклюзивний розвиток, дослідну та підприємницьку діяльність. Висвітлено роль соціальних ініціатив у підвищенні конкурентоспроможності україн- ських університетів.

ID: 247055
Кількість показів: 23
дата змінення: 16.07.2020 19:55:11
Ким змінено (ім'я): (econom25) Світлана Набокова
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  7
Рік видання:  2020
Звітний рік:  2020
Видання:  Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка
Випуск, частина:  1 (208)
Номери сторінок:  42-48
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Осецький Валерій Леонідович / Кирильчук (Катигробова) Ольга Валеріївна / Савчук Наталія Вікторівна
Кафедра / Відділ:  Економічної теорії, макро- і мікроекономіки / НДЧ
№ теми:  19БФ040-01
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  http://bulletin-econom.univ.kiev.ua/ua/archives/9204#more-9204
Ключові слова:  соціальні інновації, освіта, освітянський простір, драйвери, дослідний університет, підприємницький університет, людський капітал.
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  так
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору