Наукові публікації університету

Формування лояльності споживачів на ринку (на прикладі компанії NETFLIX)


ID: 249659
Кількість показів: 2
дата змінення: 13.10.2020 09:08:52
Ким змінено (ім'я): (econom13) Алла Степанова
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Тези
Кількість сторінок:  6
Рік видання:  2020
Звітний рік:  2020
Видання:  Становлення нової економіки в сучасних умовах: особливості, напрями та пріоритети:Міжнародна науково-практична конференція для студентів, аспірантів та молодих учених
Номери сторінок:  57-62
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Святненко Вікторія Юріївна
Автори,студенти та аспіранти Університету:  Каневська А.Б.
Кафедра / Відділ:  Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
№ теми:  16КФ040-02
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  http://repository.vsau.org/getfile.php/23989.pdf
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору