Наукові публікації університету

Розробка методів визначення оцінок параметрів рекламної еластичності. Міжнародна школа-семінар "Проблеми прийняття рішень в умовах невизначеності", Східниця, 21-25 травня 2006, с.106-107


ID: 46186
Кількість показів: 76
дата змінення: 25.11.2014 20:01:39
Ким змінено (ім'я): (soi) Оксана Стич
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Тези
Кількість сторінок:  2
Рік видання:  2006
Звітний рік:  2006
Автори,співробітники Університету:  Аджубей Лариса Трохимівна
Кафедра / Відділ:  Системного аналізу і теорії прийняття рішень
Інститут/Факультет:  Факультет комп'ютерних наук та кібернетики

Повернення до списку

Вгору