Наукові публікації університету

Кейс-метод як засіб інформаційного збагачення студентів-філологів на заняттях з іноземної мови.


ID: 50634
Кількість показів: 56
дата змінення: 14.10.2014 09:49:33
Ким змінено (ім'я): (admin) Адміністратор НДЧ
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  5
Рік видання:  2007
Звітний рік:  2007
Видання:  Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Педагогічні науки.
Номери сторінок:  87.0000
Автори,співробітники Університету: 
Кафедра / Відділ:  Методики викладання української та іноземних мов і літератур
Інститут/Факультет:  Інститут філології

Повернення до списку

Вгору