Наукові публікації університету

Особливості використання соціальних мереж в передвиборчій кампанії Б. Обами


ID: 69837
Кількість показів: 43
дата змінення: 01.12.2014 16:53:02
Ким змінено (ім'я): (imv11) Іван Ощипок
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  4
Рік видання:  2009
Звітний рік:  2010
Видання:  Актуальні проблеми міжнародних відносин: Збірник наукових праць. - К.: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут міжнародних відносин.
Том:  83
Номери сторінок:  202-205
Галузь науки:  Соціальні науки, інші
Автори,співробітники Університету:  Бєлоусова Наталія Борисівна
Кафедра / Відділ:  Міжнародної інформації
Ключові слова:  використання соціальних мереж в передвиборчій кампанії
Інститут/Факультет:  Інститут міжнародних відносин

Повернення до списку

Вгору