Наукові публікації університету

Онтологічний рівень осмислення феномену реклами // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики: міжвузівський зб. праць. – Одеса: Астропринт, 2010


ID: 74162
Кількість показів: 41
дата змінення: 14.10.2014 10:18:07
Ким змінено (ім'я): (admin) Адміністратор НДЧ
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  13
Рік видання:  2010
Звітний рік:  2010
Том:  0
Номери сторінок:  51.0000
Автори,співробітники Університету:  Чудовська Ірина Анатоліївна
Кафедра / Відділ:  Галузевої соціології
Ключові слова:  Онтологічний рівень осмислення феномену реклами // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики: міжвузівський зб. праць. – Одеса: Астропринт, 2010
Інститут/Факультет:  Факультет соціології

Повернення до списку

Вгору