Наукові публікації університету

Комунікаційна взаємодія суб’єктів туристичного ринку при просуванні туристичного продукту / Матеріали конференції «Розвиток туризму в період економічної кризи». – Донецьк, 2010


ID: 75191
Кількість показів: 67
дата змінення: 14.10.2014 10:19:26
Ким змінено (ім'я): (admin) Адміністратор НДЧ
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Праці конференції
Кількість сторінок:  3
Рік видання:  2010
Звітний рік:  2011
Номери сторінок:  205.0000
Автори,співробітники Університету:  Нєвалов Андрій Георгійович
Кафедра / Відділ:  Реклами та зв’язків з громадськістю
№ теми: 
Ключові слова:  Комунікаційна взаємодія суб’єктів туристичного ринку при просуванні туристичного продукту
Інститут/Факультет:  Інститут журналістики

Повернення до списку

Вгору