Наукові публікації університету

Вербальні способи модифікації поведінки споживачів у рекламі // Типологічні характеристики медійного контенту (Матеріали міжнародної науково-практичної конференції


ID: 76959
Кількість показів: 49
дата змінення: 14.10.2014 10:21:35
Ким змінено (ім'я): (admin) Адміністратор НДЧ
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Праці конференції
Кількість сторінок:  4
Рік видання:  2011
Звітний рік:  2011
Номери сторінок:  147.0000
Автори,співробітники Університету:  Шабліовський Володимир Євгенович
Кафедра / Відділ:  Реклами та зв’язків з громадськістю
№ теми: 
Ключові слова:  Вербальні способи модифікації поведінки споживачів у рекламі
Інститут/Факультет:  Інститут журналістики

Повернення до списку

Вгору