Наукові публікації університету

Співвідношення вартості медіабренда до ефективності в координатах телевізійного маркетингу / І. В. Черемних // Наукові записки Ін-ту журналістики


ID: 77748
Кількість показів: 33
дата змінення: 14.10.2014 10:22:30
Ким змінено (ім'я): (admin) Адміністратор НДЧ
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  2
Рік видання:  2011
Звітний рік:  2011
Том:  41
Номери сторінок:  22.0000
Автори,співробітники Університету:  Черемних Інна Володимирівна
Кафедра / Відділ:  Реклами та зв’язків з громадськістю
№ теми: 
Ключові слова:  Співвідношення вартості медіабренда до ефективності в координатах телевізійного маркетингу
Інститут/Факультет:  Інститут журналістики

Повернення до списку

Вгору