Наукові публікації університету

Маркетинговые исследования как эффективная информационная составляющая управленческой системы.


ID: 85212
Кількість показів: 43
дата змінення: 03.12.2014 11:47:14
Ким змінено (ім'я): (econom13) Алла Степанова
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  3
Рік видання:  2012
Звітний рік:  2012
Видання:  Перспективы инновационного развития Республики Беларусь: сборник научных статей ІІІ Международной научной конференции, Брест, 26 -28 мая
Том:  1
Номери сторінок:  63-65
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Святненко Вікторія Юріївна
Кафедра / Відділ:  Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору