Наукові публікації університету

Вибір цільових сегментів ринку методом аналізу ієрархій // Міжн. наук-практ. конф. «Економічні підсумки 2012 року». – Наукова економічна організація «Перспектива», м. Дніпропетровськ. 14-15 грудня 2012р


ID: 94732
Кількість показів: 53
дата змінення: 14.10.2014 10:43:35
Ким змінено (ім'я): (admin) Адміністратор НДЧ
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Тези
Кількість сторінок:  4
Рік видання:  2012
Звітний рік:  2013
Том:  1
Номери сторінок:  18.0000
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Фірсова Світлана Германівна
Кафедра / Відділ:  Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору