Наукові публікації університету

Стратегічні напрями формування та розвитку бренду роботодавця


ID: 94733
Кількість показів: 58
дата змінення: 03.12.2014 22:38:19
Ким змінено (ім'я): (econom13) Алла Степанова
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Тези
Кількість сторінок:  3
Рік видання:  2012
Звітний рік:  2013
Видання:  Теоретичні та практичні аспекти розвитку сучасної економіки: Міжнародна науково-практична конференція
Том:  21
Номери сторінок:  18-20
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Фірсова Світлана Германівна
Кафедра / Відділ:  Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору