Автори, співробітники Університету

Белецька Алевтина Володимирівна
Belecka Alevtuna Volodymyrivna

Ідентифікатор автора: 150426
Кількість пошукових запитів автора: 284

Підрозділ: Інститут журналістики
Кафедра/Відділ: Реклами та зв’язків з громадськістю
Посада: Асистент

Науковий ступінь: кандидат

Публікаційна активність


Всього публікацій у базі - 9, з них наукових статей (наукові публікації) - 5, монографій - 0, підручників - 0, навчальних посібників - 1, тез (наукові публікації) - 0, матеріалів конференцій (наукові публікації) - 3

Публікації

Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Матеріали конференції
Опорні філософські позиції дискурсу сучасних соціальних комунікацій
Белецька Алевтина Володимирівна
2018
Медіапростір: проблеми і виклики сьогодення. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених
2
Наукова стаття
Фiлософське підґрунтя дослідження масовоемоцiйних процесiв у соцiальних комунiкаціях
Белецька Алевтина Володимирівна
2018
Наукові записки Інституту журналістики
т.1 в.70 c.13-24
3
Наукова стаття
Masowe emocji w komunikacjah społecznych
Белецька Алевтина Володимирівна
2018
International academy journal web of scholar
в.25 (3) c.7-13
4
Матеріали конференції
Актуальність дослідження масових емоцій у соціальних комунікаціях для розуміння масовоінформаційного продукту як єдності масової інформації, масової інтерпретації та масових емоцій
Белецька Алевтина Володимирівна
2016
Перспективні напрямки дослідження українського медійного контенту: фундаментальні та прикладні аспекти. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції
c.15-22
5
Матеріали конференції
Масова інформація, масова інтерпретація та масові емоції як триєдиний продукт мас-медіа та роль герменевтики у їх дослідженні
Белецька Алевтина Володимирівна
2017
Topical Issues of Science and Education: International Scientific Conference
т.2 c.55-61
6
Наукова стаття
Індивідуальні та масові емоції у соціальних комунікаціях
Белецька Алевтина Володимирівна
2016
Наукові записки Інституту журналістики
т.4 c.8-13
7
Наукова стаття
Природа масовоемоційних технологій у соціальній комунікації
Белецька Алевтина Володимирівна
2016
Інформаційне суспільство
в.24 c.1-5
8
Наукова стаття
Актуальність досліджень масових емоцій у соціальних комунікаціях для розуміння масовоінформаційного продукту як єдності масової інформації, масової інтерпретації та масових емоцій
Белецька Алевтина Володимирівна
2016
Наукові записки Інституту журналістики
в.21 c.1-5
9
Навчальний посібник
Маркування як спосіб комунакції продавця та споживача, продавця та контролера
Белецька Алевтина Володимирівна
2014
К. : ТОВ «САВ-ДІСТРИБЬЮШН»
c.1-52

Повернення до списку

Вгору