Автори, співробітники Університету

Автор: Автомонов Петро Павлович


Кількість показів: 243
дата змінення: 02.08.2017 11:50:49
Ким змінено (ім'я): (bai) Анастасія Буніна
Тип автора:  96 / 1979
Посада:  доцент кафедри педагогіки
Науковий ступінь:  кандидат
Молоді вчені:  104 / 
Наукове звання:  доцент
Кафедра:  Педагогіки
Наукові інтереси:  дидактика вищої школи, інноваційні освітні технлогії
Актуальне місце роботи:  Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Інформація про автора в енциклопедії університету (eu.univ.kiev.ua):  http://eu.univ.kiev.ua/departments/pedagogiky-kafedra-/avtomonov-petro-pavlovych/?sphrase_id=6284
Факультет:  Факультет психологїі

Врахування діалектичних суперечностей як основа підвищення ефективності навчального процесу у вищій школі
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  5
Рік видання:  2015
Звітний рік:  2016
Номери сторінок:  6-10
Галузь науки:  Соціальні науки, інші
Ключові слова:  пізнавальні суперечності, вища школа, навчальний процес, етапи навчання
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Кафедра / Відділ:  Педагогіки

Педагогічні ідеї А.М.Алексюка в розвитку теорії методів навчання
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Матеріали конференції
Кількість сторінок:  6
Рік видання:  2016
Звітний рік:  2016
Номери сторінок:  70-75
Галузь науки:  Соціальні науки, інші
Ключові слова:  Алексюк, методи навчання, бінарна класифікація
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Кафедра / Відділ:  Педагогіки

Розвиток теорії методів навчання в науково-педагогічній діяльності А.М.Алексюка
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  7
Рік видання:  2016
Звітний рік:  2016
Номери сторінок:  19-25
Галузь науки:  Соціальні науки, інші
Ключові слова:  методи навчання, Алексюк, педагогічна спадщина
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Кафедра / Відділ:  Педагогіки

Логіка розвитку методів навчання як категорії дидактики вищої школи
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  7
Рік видання:  2015
Звітний рік:  2015
Том:  1
Номери сторінок:  6-12
Галузь науки:  Соціальні науки, інші
Ключові слова:  вища освіта, розвиток, методи навчання, класифікація, інтерактивні методи
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Кафедра / Відділ:  Педагогіки

Оптимізація модульно-семінарської технології навчання як умова забезпечення якості знань студентів
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  7
Рік видання:  2015
Звітний рік:  2015
Том:  1
Номери сторінок:  91-97
Галузь науки:  Соціальні науки, інші
Ключові слова:  якість знань, модульно-семінарська технологія навчання
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Кафедра / Відділ:  Педагогіки


Повернення до списку

Вгору