Автори, співробітники Університету

Карп Вікторія Сергіївна

Ідентифікатор автора: 33538
Кількість пошукових запитів автора: 478
Інформація про автора в енциклопедії університету (eu.univ.kiev.ua) →

Підрозділ: Інститут міжнародних відносин
Кафедра/Відділ: Міжнародного бізнесу
Посада: доцент

Науковий ступінь: кандидат
Наукове звання: доцент

Публікаційна активність


Всього публікацій у базі - 23, з них наукових статей (наукові публікації) - 8, монографій - 2, підручників - 1, навчальних посібників - 3, тез (наукові публікації) - 2, матеріалів конференцій (наукові публікації) - 0

Публікації

Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Монографія
Новітні форми міжнародного бізнесу в умовах глобальних інституційних та технологічних змін
Вергун Володимир Антонович
Глухова Дар'я Андріївна
Карп Вікторія Сергіївна
Крикун Вікторія Андріївна
Мазуренко Валентина Петрівна
Морозов Володимир Сергійович
Підвисоцький Ян Володимирович
Приятельчук Олена Анатоліївна
Расшивалов Дмитро Петрович
Рубцова Марина Юріївна
Ступницький Олексій Іванович
Хмара Марина Петрівна
Якубовський Валерій Володимирович
Панікар Герман Юрійович
2019
неактивне поле (для монографій та підручників/посібників)
2
Навчальний посібник
Вступ до спеціальності
Вергун Володимир Антонович
Карп Вікторія Сергіївна
2019
ВАДЕКС
3
Навчально-методичний комплекс
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ
Карп Вікторія Сергіївна
2017
К.: ІМВ
c.1-15
4
Навчально-методичний комплекс
ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ В КРАЇНАХ АЗІЇ, АФРИКИ ТА ОКЕАНІЇ
Карп Вікторія Сергіївна
2017
К.: ІМВ
c.1-15
5
Навчально-методичний комплекс
ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ В КРАЇНАХ ЄВРОПИ І ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ
Карп Вікторія Сергіївна
2017
К.: ІМВ
c.1-14
6
Навчально-методичний комплекс
ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ В КРАЇНАХ ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ
Карп Вікторія Сергіївна
2017
К.: ІМВ
c.1-15
7
Навчально-методичний комплекс
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАРКЕТИНГУ
Карп Вікторія Сергіївна
2017
К.: ІМВ
c.1-16
8
Навчальний посібник
Сучасна фірма: виклики та управління змінами
Вергун Володимир Антонович
Глухова Дар'я Андріївна
Голубій Ігор Євгенович
Карп Вікторія Сергіївна
Приятельчук Олена Анатоліївна
Ступницький Олексій Іванович
2016
ВАДЕКС
c.1-404
9
Наукова стаття
Вплив мобільних технологій на вибір споживачів міжнародних туристичних послуг
Карп Вікторія Сергіївна
2016
Актуальні проблеми міжнародних відносин. Спеціальний випуск: міжнародний бізнес. 25-річчю заснування кафедри міжнародного бізнесу
c.83-91
10
Навчальний посібник
Вступ до спеціальності Міжнародний бізнес
Вергун Володимир Антонович
Карп Вікторія Сергіївна
2014
ВАДЕКС
c.1-333
11
Підручник
Міжнародний бізнес
Вергун Володимир Антонович
Глухова Дар'я Андріївна
Голубій Ігор Євгенович
Карп Вікторія Сергіївна
Мазуренко Валентина Петрівна
Морозов Володимир Сергійович
Приятельчук Олена Анатоліївна
Расшивалов Дмитро Петрович
Рубцова Марина Юріївна
Ступницький Олексій Іванович
Якубовський Валерій Володимирович
2014
ВАДЕКС
c.1-810
12
Монографія
Торгівля міжнародними туристичними послугами (на прикладі країн Центрально-Східної Європи)
Карп Вікторія Сергіївна
2013
Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет"
c.1-271
13
Наукова стаття
Вплив туристичної індустрії на міжнародні конкурентні позиції України / Актуальні проблеми міжнародних відносин. – Вип. 105. – Ч.ІІ. – К.: Київський університет. – 2012. – С. 62-67
Карп Вікторія Сергіївна
2012
14
Комплексна система управління маркетинговим потенціалом компанії на сучасному етапі/ Актуальні проблеми міжнародних відносин. – Вип. 90. – Ч.ІІ. – К.: Київський університет. – 2010. – С. 70-75
Карп Вікторія Сергіївна
2010
15
Наукова стаття
Основні перспективи розвитку інтернет-маркетингу на сучасному етапі / Актуальні проблеми міжнародних відносин. – Вип. 89. – Ч.ІІ. – К.: Київський університет. – 2010. – С. 71-74
Карп Вікторія Сергіївна
2010
16
Наукова стаття
Основні напрями розвитку маркетингових стратегій на українському ринку послуг / Актуальні проблеми міжнародних відносин. – Вип. 95. – Ч.ІІ. – К.: Київський університет. – 2011. – С. 72-78
Карп Вікторія Сергіївна
2011
17
Наукова стаття
Комплексна система управління маркетинговим потенціалом компанії на сучасному етапі
Карп Вікторія Сергіївна
2010
18
Тези
Основні перспективи розвитку інтернет-маркетингу на сучасному етапі
Карп Вікторія Сергіївна
2010
19
Диверсифікація торгівлі міжнародними туристичними послугами в умовах глобалізації (на прикладі країн ЦСЕ)
Карп Вікторія Сергіївна
2007
20
Тези
Особливості організаційних стратегій виходу іноземних компаній на туристичний ринок України
Карп Вікторія Сергіївна
2008
Актуальні проблеми міжнародних відносин : збірник наукових праць
21
Наукова стаття
Новітні підходи до інтенсифікації торгівлі українським туристичним продуктом у сучасних умовах
Карп Вікторія Сергіївна
2006
Зб. наук. праць "Актуальні проблеми міжнародних відносин". ІМВ Київського університету ім. Тараса Шевченка
т.64 c.144.0000
22
Наукова стаття
Особливості організаційних стратегій виходу іноземних компаній на туристичний ринок
Карп Вікторія Сергіївна
2007
Зб. наук. праць "Актуальні проблеми міжнародних відносин". ІМВ Київського університету ім. Тараса Шевченка
23
Наукова стаття
Роль національних туристичних організацій у регулюванні торгівлі міжнародними туристичними послугами
Карп Вікторія Сергіївна
2007
Зб. наук. праць "Актуальні проблеми міжнародних відносин". ІМВ Київського університету ім. Тараса Шевченка
т.2 c.15.0000

Повернення до списку

Вгору