Автори, співробітники Університету

Крикун Вікторія Андріївна

Ідентифікатор автора: 35057
ResearcherID, Web of Science: F-9219-2018 →
Кількість пошукових запитів автора: 479

Підрозділ: Інститут міжнародних відносин
Кафедра/Відділ: Міжнародного бізнесу
Посада: доцент

Науковий ступінь: кандидат
Наукове звання: доцент

Публікаційна активність


Всього публікацій у базі - 29, з них наукових статей (наукові публікації) - 15, монографій - 2, підручників - 0, навчальних посібників - 0, тез (наукові публікації) - 3, матеріалів конференцій (наукові публікації) - 0

Публікації

Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Монографія
Новітні форми міжнародного бізнесу в умовах глобальних інституційних та технологічних змін
Вергун Володимир Антонович
Глухова Дар'я Андріївна
Карп Вікторія Сергіївна
Крикун Вікторія Андріївна
Мазуренко Валентина Петрівна
Морозов Володимир Сергійович
Підвисоцький Ян Володимирович
Приятельчук Олена Анатоліївна
Расшивалов Дмитро Петрович
Рубцова Марина Юріївна
Ступницький Олексій Іванович
Хмара Марина Петрівна
Якубовський Валерій Володимирович
Панікар Герман Юрійович
2019
неактивне поле (для монографій та підручників/посібників)
2
Навчально-методичний комплекс
БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ У МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ
Крикун Вікторія Андріївна
2017
К.: ІМВ
c.1-9
3
Навчально-методичний комплекс
ГЛОБАЛЬНІ ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ В МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ
Крикун Вікторія Андріївна
2017
К.: ІМВ
c.1-8
4
Навчально-методичний комплекс
ГЛОБАЛЬНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ
Крикун Вікторія Андріївна
2017
К.: ІМВ
c.1-8
5
Навчально-методичний комплекс
МІЖНАРОДНИЙ СТРАТЕГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ
Крикун Вікторія Андріївна
2017
К.: ІМВ
c.1-8
6
Навчально-методичний комплекс
Теорія сталого розвитку та соціальні аспекти міжнародного бізнесу
Крикун Вікторія Андріївна
2017
К.: ІМВ
c.1-9
7
Навчально-методичний комплекс
Маркетингові дослідження та аналіз інформації
Крикун Вікторія Андріївна
Мазуренко Валентина Петрівна
2017
К.: ІМВ
c.1-24
8
Навчально-методичний комплекс
Міжнародний маркетинг
Крикун Вікторія Андріївна
Мазуренко Валентина Петрівна
2017
К.: ІМВ
c.1-20
9
Навчально-методичний комплекс
Теорія статистики
Крикун Вікторія Андріївна
Мазуренко Валентина Петрівна
2017
К.: ІМВ
c.1-20
10
Наукова стаття
Implementing business social responsibility in Ukraine: companies’ cases and state assistance
Крикун Вікторія Андріївна
Нанавов Антон Семенович
Приятельчук Олена Анатоліївна
2017
Baltic Journal of Economic Studies
т.3 в.5 c.229-238
11
Наукова стаття
Еволюція концепції соціально орієнтованого маркетингу
Крикун Вікторія Андріївна
2016
Modern Transformation of Economics and Management in the Era of Globalization: International scientific conference proceedings, January 29, 2016. Klaipeda: Baltija Publishing
c.186-189
12
Наукова стаття
Sustainable development and ecological responsibility of business
Крикун Вікторія Андріївна
2016
Baltic Journal of Economic Studies
в.2 c.65-71
13
Наукова стаття
Ґенеза теорії поведінкової економіки
Крикун Вікторія Андріївна
2017
Innovative Economy: Processes, Strategies, Technologies: International Scientific Conference
в.1 c.11-13
14
Наукова стаття
Теорія поведінкової економіки в дослідженні українського банківського ринку за роки незалежності
Крикун Вікторія Андріївна
2017
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент
в.24 c.18-22
15
Наукова стаття
Брендинг як соціальна технологія управління в міжнародному бізнесі
Крикун Вікторія Андріївна
2016
Актуальні проблеми міжнародних відносин. Спеціальний випуск: міжнародний бізнес. 25-річчю заснування кафедри міжнародного бізнесу
c.111-121
16
Монографія
Розвиток брендів банківських установ в умовах асиметрії світогосподарських процесів
Крикун Вікторія Андріївна
Мазуренко Валентина Петрівна
2014
ВПЦ "Київський університет"
c.1-320
17
Наукова стаття
Psychological and Social Dimensions of Marketing Communications
Крикун Вікторія Андріївна
2015
Journal of Global Economy Review
т.1 c.18-24
18
Наукова стаття
Соціально-психологічна складова брендингових комунікацій
Крикун Вікторія Андріївна
2015
Видавничий дім "Гельветика"
т.1 c.133-138
19
Наукова стаття
Управління капіталом бренда в умовах асиметрії світогосподарських процесів
Крикун Вікторія Андріївна
2015
Видавничий дім "Гельветика"
т.1 c.259-280
20
Тези
Соціально-психологічна складова маркетингових комунікації
Крикун Вікторія Андріївна
2015
Міжнародна науково-теоретична конференція, м. Київ: ІМВ
т.2 c.97-100
21
Наукова стаття
Сутність та еволюція концепції соціальної відповідальності бізнесу
Крикун Вікторія Андріївна
2014
Науковий вісник Херсонського державного університету. Економічні науки
т.6 c.91-95
22
Наукова стаття
Механізм управління капіталом бренда / Актуальні проблеми міжнародних відносин. – Вип. 112. – Ч.ІІ. – К.: Київський університет. – 2013. – С. 151 - 160
Крикун Вікторія Андріївна
2013
23
Наукова стаття
Вплив асиметрії світогосподарських процесів на управління та розвиток брендів / Інноваційний розвиток економіки України, Дніпропетровськ, Наукова організація «Перспектива», 2013, С. 149-153.
Крикун Вікторія Андріївна
2013
24
Тези
Сутність поняття капіталу бренда та аналіз його елементів / Кримський економічний вісник, Сімферополь, ТОВ «Видавничий дім «Гельветика», 2013, С. 78-81.
Крикун Вікторія Андріївна
2013
25
Наукова стаття
Сучасні тенденції розвитку міжнародного банківського ринку / К.: Інвестиції: практика та досвід, Вип. 15, 2011, С. 50-56
Крикун Вікторія Андріївна
2011
26
Наукова стаття
Концептуальні засади сутності нематеріальних активів як системи та об’єкту управління / Актуальні проблеми міжнародних відносин. – Вип. 105. – Ч.ІІ. – К.: Київський університет. – 2012. – С. 75-81
Крикун Вікторія Андріївна
2012
27
Тези
Нематеріальні активи як фактор підвищення вартості установ / Глобальна економіка в посткризовий період та Україна, Тернопіль, ТНЕУ, 2011, С. 193-195
Крикун Вікторія Андріївна
2011
28
Методологические аспекты понятий «торговая марка», «бренд», «гудвилл» / В. Крикун // XII Международна научна конференция «Управление и устойчиво развитие», 19–21 март 2010, Юдола, България. – България, 2010. – С. 144–146
Крикун Вікторія Андріївна
2011
29
Наукова стаття
Глобальна економіка і посткризовий період та Україна / Нематеріальні активи як фактор підвищення вартості установ
Крикун Вікторія Андріївна
2011

Повернення до списку

Вгору