Автори, співробітники Університету

Олтаржевський Дмитро Олегович

Ідентифікатор автора: 38134
Author Identifier Number Scopus: 57210345900 →
Кількість пошукових запитів автора: 389

Підрозділ: Інститут журналістики
Кафедра/Відділ: Реклами та зв’язків з громадськістю
Посада: професор

Науковий ступінь: доктор
Наукове звання: доцент
Наукові інтереси: паблік рилейшнз, корпоративні комунікації, корпоративні медіа, корпоративна соціальна відповідальність, соціальна реклама

Публікаційна активність


Всього публікацій у базі - 20, з них наукових статей (наукові публікації) - 18, монографій - 1, підручників - 0, навчальних посібників - 1, тез (наукові публікації) - 0, матеріалів конференцій (наукові публікації) - 0

Всього публікацій у Scopus (affiliation - Taras Shevchenko National University of Kyiv) - 1

Публікації

Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Наукова стаття
The Participation of Media in Anti-Islamic Propaganda (The Cases of Theo van Gogh and Malala Yousafzai)
Городенко Леся Михайлівна
Олтаржевський Дмитро Олегович
Соколова Катерина Олександрівна
Цимбаленко Євген Станіславович
2018
Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences
т.28 в.1 c.26-29
2
Наукова стаття
Communication Peculiarities of International and Ukrainian Brands in Social Networks (Facebook, Twitter, Instagram)
Олтаржевський Дмитро Олегович
Соколова Катерина Олександрівна
Цимбаленко Євген Станіславович
2018
Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Science
в.I.: 185 c.69-73
3
Навчальний посібник
Соціальна реклама
Олтаржевський Дмитро Олегович
2016
Центр вільної преси (Навчальний посібник)
c.1-120
4
Наукова стаття
Методика оценки эффективности корпоративного издания как средства массовой информации
Олтаржевський Дмитро Олегович
2013
Вестник Белорусского государственного университета
т.3 c.76–79
5
Наукова стаття
Социальная роль корпоративных медиа
Олтаржевський Дмитро Олегович
2013
Известия Уральского федерального университета
c.34–41
6
Наукова стаття
Экстериоризация корпоративных медиа в эпоху онлайн-технологий: коммуникационный аспект и социальные следствия
Олтаржевський Дмитро Олегович
2013
Информационное общество
т.6 c.44–48
7
Наукова стаття
Nowoczesna prasa firmowa: Polska, Ukraina, Świat
Олтаржевський Дмитро Олегович
2015
Naukowy Przegląd Dziennikarski
c.90–99
8
Монографія
Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа
Олтаржевський Дмитро Олегович
2013
Центр вільної преси (монографія)
c.1-312
9
Наукова стаття
Термін «корпоративні медіа»
Олтаржевський Дмитро Олегович
2013
Українське журналістикознавство: термінологія, методологія і стандарти : збірник наукових праць
c.54-58
10
Наукова стаття
Аспекти організаційно-редакційної діяльності корпоративного видання
Олтаржевський Дмитро Олегович
2013
Наукові записки Інституту журналістики
c.151–156
11
Наукова стаття
Роль корпоративных медиа в социализации бизнеса
Олтаржевський Дмитро Олегович
2014
Медиаскоп: Электронный научный журнал факультета журналистики МГУ им. М. В. Ломоносова
в.2 c.1-5
12
Наукова стаття
Функціонування корпоративної преси в системі масових комунікацій // Вісник Книжкової палати
Олтаржевський Дмитро Олегович
2011
Невідоме
c.16.0000
13
Наукова стаття
Сучасна корпоративна преса у фондах Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія
Олтаржевський Дмитро Олегович
2011
Невідоме
c.18.0000
14
Наукова стаття
Класичні та нові корпоративні медіа: комунікативний аспект // Наукові записки Інституту журналістики
Олтаржевський Дмитро Олегович
2011
Невідоме
т.43 c.150.0000
15
Наукова стаття
Критерії оцінки ефективності корпоративних видань // Наукові записки Інституту журналістики
Олтаржевський Дмитро Олегович
2011
Невідоме
т.45 c.15.0000
16
Наукова стаття
Журналістські аспекти неймінгу корпоративних видань / Д. Олтаржевський // Вісник КНУ ім. Т. Шевченка
Олтаржевський Дмитро Олегович
2010
17
Наукова стаття
Українська корпоративна періодика: сьогодення і майбутнє / Олтаржевський Д. О. // Наукові записки Інституту журналістики : науковий збірник
Олтаржевський Дмитро Олегович
2010
18
Наукова стаття
Корпоративне видання як інструмент public relations / Олтаржевський Д. О. // Інформаційне суспільство : науковий журнал
Олтаржевський Дмитро Олегович
2010
19
Наукова стаття
Функціонування корпоративної преси в системі масових комунікацій / Олтаржевський Д. О. // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал
Олтаржевський Дмитро Олегович
2011
20
Наукова стаття
Сучасна корпоративна преса у фондах Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського / Д. Олтаржевський // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія
Олтаржевський Дмитро Олегович
2011

Повернення до списку

Вгору