Автори, співробітники Університету

Олтаржевський Дмитро Олегович

Ідентифікатор автора: 38134
Author Identifier Number Scopus: 57210345900 →
Кількість пошукових запитів автора: 567

Підрозділ: Інститут журналістики
Кафедра/Відділ: Реклами та зв’язків з громадськістю
Посада: професор

Науковий ступінь: доктор
Наукове звання: доцент
Наукові інтереси: паблік рилейшнз, корпоративні комунікації, корпоративні медіа, корпоративна соціальна відповідальність, соціальна реклама

Публікаційна активність


Всього публікацій у базі - 20, з них наукових статей (наукові публікації) - 18, монографій - 1, підручників - 0, навчальних посібників - 1, тез (наукові публікації) - 0, матеріалів конференцій (наукові публікації) - 0

Всього публікацій у Scopus (affiliation - Taras Shevchenko National University of Kyiv) - 1

Публікації

Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Наукова стаття
The Participation of Media in Anti-Islamic Propaganda (The Cases of Theo van Gogh and Malala Yousafzai)
Городенко Леся Михайлівна
Олтаржевський Дмитро Олегович
Соколова Катерина Олександрівна
Цимбаленко Євген Станіславович
2018
Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences
т.28 в.1 c.26-29
2
Наукова стаття
Communication Peculiarities of International and Ukrainian Brands in Social Networks (Facebook, Twitter, Instagram)
Олтаржевський Дмитро Олегович
Соколова Катерина Олександрівна
Цимбаленко Євген Станіславович
2018
Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Science
в.I.: 185 c.69-73
3
Навчальний посібник
Соціальна реклама
Олтаржевський Дмитро Олегович
2016
Центр вільної преси (Навчальний посібник)
c.1-120
4
Наукова стаття
Методика оценки эффективности корпоративного издания как средства массовой информации
Олтаржевський Дмитро Олегович
2013
Вестник Белорусского государственного университета
т.3 c.76–79
5
Наукова стаття
Социальная роль корпоративных медиа
Олтаржевський Дмитро Олегович
2013
Известия Уральского федерального университета
c.34–41
6
Наукова стаття
Экстериоризация корпоративных медиа в эпоху онлайн-технологий: коммуникационный аспект и социальные следствия
Олтаржевський Дмитро Олегович
2013
Информационное общество
т.6 c.44–48
7
Наукова стаття
Nowoczesna prasa firmowa: Polska, Ukraina, Świat
Олтаржевський Дмитро Олегович
2015
Naukowy Przegląd Dziennikarski
c.90–99
8
Монографія
Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа
Олтаржевський Дмитро Олегович
2013
Центр вільної преси (монографія)
c.1-312
9
Наукова стаття
Термін «корпоративні медіа»
Олтаржевський Дмитро Олегович
2013
Українське журналістикознавство: термінологія, методологія і стандарти : збірник наукових праць
c.54-58
10
Наукова стаття
Аспекти організаційно-редакційної діяльності корпоративного видання
Олтаржевський Дмитро Олегович
2013
Наукові записки Інституту журналістики
c.151–156
11
Наукова стаття
Роль корпоративных медиа в социализации бизнеса
Олтаржевський Дмитро Олегович
2014
Медиаскоп: Электронный научный журнал факультета журналистики МГУ им. М. В. Ломоносова
в.2 c.1-5
12
Наукова стаття
Функціонування корпоративної преси в системі масових комунікацій // Вісник Книжкової палати
Олтаржевський Дмитро Олегович
2011
Невідоме
c.16.0000
13
Наукова стаття
Сучасна корпоративна преса у фондах Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія
Олтаржевський Дмитро Олегович
2011
Невідоме
c.18.0000
14
Наукова стаття
Класичні та нові корпоративні медіа: комунікативний аспект // Наукові записки Інституту журналістики
Олтаржевський Дмитро Олегович
2011
Невідоме
т.43 c.150.0000
15
Наукова стаття
Критерії оцінки ефективності корпоративних видань // Наукові записки Інституту журналістики
Олтаржевський Дмитро Олегович
2011
Невідоме
т.45 c.15.0000
16
Наукова стаття
Журналістські аспекти неймінгу корпоративних видань
Олтаржевський Дмитро Олегович
2010
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Журналістика
в.18 c.48-51
17
Наукова стаття
Українська корпоративна періодика: сьогодення і майбутнє / Олтаржевський Д. О. // Наукові записки Інституту журналістики : науковий збірник
Олтаржевський Дмитро Олегович
2010
18
Наукова стаття
Корпоративне видання як інструмент public relations / Олтаржевський Д. О. // Інформаційне суспільство : науковий журнал
Олтаржевський Дмитро Олегович
2010
19
Наукова стаття
Функціонування корпоративної преси в системі масових комунікацій / Олтаржевський Д. О. // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал
Олтаржевський Дмитро Олегович
2011
20
Наукова стаття
Сучасна корпоративна преса у фондах Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського / Д. Олтаржевський // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія
Олтаржевський Дмитро Олегович
2011

Повернення до списку

Вгору