Автори, співробітники Університету

Фірсова Світлана Германівна

Ідентифікатор автора: 42531
Author Identifier Number Scopus: 57200146012 →
Кількість пошукових запитів автора: 1131
Інформація про автора в енциклопедії університету (eu.univ.kiev.ua) →

Підрозділ: Економічний факультет
Кафедра/Відділ: Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Посада: Доцент

Науковий ступінь: кандидат
Наукове звання: доцент
Наукові інтереси: маркетингова діяльність підприємств в умовах розвитку ринкових відносин в Україні

Публікаційна активність


Всього публікацій у базі - 93, з них наукових статей (наукові публікації) - 58, монографій - 4, підручників - 0, навчальних посібників - 7, тез (наукові публікації) - 11, матеріалів конференцій (наукові публікації)- 6

Всього публікацій у Scopus (affiliation - Taras Shevchenko National University of Kyiv) - 2

Публікації

Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Матеріали конференції
Оцінювання ефективності управління hr-брендом за системою збалансованих показників (balanced scorecard)
Фірсова Світлана Германівна
Білокриницька Крістіна Василівна
2019
Механізми та стратегії розвитку господарюючих суб’єктів в умовах інтеграційних процесів: Науково-практична INTERNETконференція студентів та молодих вчених з міжнародною участю
c.89-91
2
Матеріали конференції
Типологія лояльності споживачів до бренду компанії
Фірсова Світлана Германівна
Безушко Назар Вікторович
2019
Механізми та стратегії розвитку господарюючих суб’єктів в умовах інтеграційних процесів: Науково-практична INTERNETконференція студентів та молодих вчених з міжнародною участю
c.86-89
3
Матеріали конференції
Методичне забезпечення виведення інноваційного продукту компанії на ринок В2В
Фірсова Світлана Германівна
Андрієвська Анастасія Олександрівна
2019
Ефективне управління економікою: теорія і практика: Науково-практична конференція
c.69-73
4
Наукова стаття
Методичні аспекти розвитку бренду компанії-роботодавця на прикладі ДП "Мелексіс-Україна"
Фірсова Світлана Германівна
Білокриницька Крістіна Василівна
2018
Ефективна економіка
в.10 c.25-29
5
Матеріали конференції
Інструменти формування внутрішнього бренду роботодавця у сфері рітейлу
Фірсова Світлана Германівна
Юрченко Каріна Юріївна
2018
Актуальні питання фінансів, економіки, обліку та менеджменту: теорія і практика: Міжнародна науково-практична конференція
т.1 в.1 c.93-95
6
Матеріали конференції
Проблеми формування лояльності споживачів фармацевтичної продукції
Фірсова Світлана Германівна
Тєтєріна Ганна Анатоліївна
2017
International Scientific Conference Corporate Covernance: Strategies, Processes, Technology: Conference Proceedings
т.1 в.1 c.140-143
7
Монографія
Implementing global ideas in transitional economy: methodological tools for studying higher education reforms
Жилінська Оксана Іванівна
Фірсова Світлана Германівна
Аксьом Г. І.
2018
Theory and practice of social, economic and technological changes. Monograph
т.1 в.1 c.126-136
8
Монографія
Discourse analysis of management ideas' dissemination in new settings
Жилінська Оксана Іванівна
Фірсова Світлана Германівна
Аксьом Г. І.
2018
Management of the 21st century: globalization challenges: monograph / in edition I. Markina
т.1 в.1 c.60-71
9
Навчально-методичний комплекс
Методичні рекомендації до виконання, оформлення та захисту кваліфікаційної роботи магістра з менеджменту для студентів денної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент» спеціалізації «Менеджмент інноваційної діяльності»
Жилінська Оксана Іванівна
Корнілова Ірина Миколаївна
Кухта Павло Володимирович
Оліх Леся Анатоліївна
Фірсова Світлана Германівна
2017
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
c.1-48
10
Наукова стаття
Methodological support for intellectual capital strategic management of the research organization
Білорус Тетяна Валеріївна
Корнілова Ірина Миколаївна
Оліх Леся Анатоліївна
Фірсова Світлана Германівна
2018
Problems and Perspectives in Management
т.1 в.16 c.292-308
11
Наукова стаття
Оцінювання стратегічних позицій бренда компанії роботодавця у сфері ритейлу
Фірсова Світлана Германівна
Юрченко Каріна Юріївна
2018
Бізнес Інформ
т.1 в.3 c.418-424
12
Наукова стаття
Examining institutional content of the balanced scorecard: logics and translations in Ukrainian business environment
Фірсова Світлана Германівна
2017
Organizations and markets in emerging economies
т.8 в.2 (16) c.142-164
13
Наукова стаття
Організаційне забезпечення формування та розвитку бренда компанії роботодавця
Білорус Тетяна Валеріївна
Фірсова Світлана Германівна
2018
Бізнес Інформ
т.1 в.7 c.314-326
14
Матеріали конференції
Світові тенденції формування бренду роботодавця
Фірсова Світлана Германівна
2017
Сучасні тенденції розвитку світової економіки: Міжнародна науково-практична конференція
т.2 в.9 c.88-90
15
Навчальний посібник
Маркетинг нововведень: практикум
Фірсова Світлана Германівна
2017
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
т.1 в.1 c.1-150
16
Навчально-методичний комплекс
Методичні рекомендації до виконання, оформлення та захисту кваліфікаційної роботи магістра з менеджменту для студентів денної форми навчання спеціальності 073 “Менеджмент” спеціалізації “Менеджмент інноваційної діяльності”
Жилінська Оксана Іванівна
Корнілова Ірина Миколаївна
Кухта Павло Володимирович
Оліх Леся Анатоліївна
Фірсова Світлана Германівна
2017
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
т.1 в.1 c.1-48
17
Наукова стаття
Організація маркетингових досліджень із використанням методів багатокритеріального аналізу
Білорус Тетяна Валеріївна
Корнілова Ірина Миколаївна
Фірсова Світлана Германівна
2016
Економіка та суспільство
т.1 в.7 c.206-216
18
Наукова стаття
Методичні підходи до оцінювання позиції бренду на вітчизняному ринку побутової хімії
Фірсова Світлана Германівна
2016
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент
т.1 в.22 c.86-91
19
Наукова стаття
Формування бренду роботодавця: світовий досвід
Фірсова Світлана Германівна
2017
Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки: матеріали конференції
т.3 в.1 c.294-300
20
Наукова стаття
Світові практики формування бренду роботодавця
Фірсова Світлана Германівна
2017
Формування ринкової економіки в Україні. Збірник наукових праць.
т.2 в.37 c.233-240
21
Наукова стаття
Види стратегій розвитку інтелектуального капіталу підприємства: підходи до систематизації
Білорус Тетяна Валеріївна
Корнілова Ірина Миколаївна
Фірсова Світлана Германівна
2016
Аналітично-інформаційний журнал “Схід”
т.1 в.6 c.34-42
22
Наукова стаття
Брендинг работодателя на рынке труда Украины: особенности формирования и тенденции развития
Фірсова Світлана Германівна
2017
Инновационное развитие экономики : предпринимательство, образование, наука : сб. науч. ст. / редкол. : Т.В. Борздова (отв. ред.) [и др.].
т.1 в.2 c.153-156
23
Тези
Корпоративна культура компанії як фактор утримання талановитих співробітників
Фірсова Світлана Германівна
2017
Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури: виклики постіндустріальної економіки: Міжнародна науково-практична конференція
т.1 в.4 c.562-563
24
Навчальний посібник
Менеджер-ерудит: навчальний посібник. – Випуск 2.: Маркетинг
Білорус Тетяна Валеріївна
Фірсова Світлана Германівна
2016
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
т.1 в.2 c.1-50
25
Наукова стаття
Assessing Employee's Professional Activity Using Multi Criteria Method
Білорус Тетяна Валеріївна
Корнілова Ірина Миколаївна
Фірсова Світлана Германівна
2016
Economics, management, law: socoi-economic aspects of development: Collection of scientific articles
т.2 в.1 c.159-165
26
Наукова стаття
Методичне забезпечення оцінювання і вибору цільового ринку нового продукту
Фірсова Світлана Германівна
2016
Молодий вчений
т.1 в.2 c.102-107
27
Наукова стаття
Маркетингові методики сегментування ринку нового продукту
Фірсова Світлана Германівна
2016
Modern Transformation of Economics and Management in the Era of Globalization: International Scientific-Practical Conference
т.1 в.1 c.160-164
28
Наукова стаття
Designing the System of Intangible Incentives Using Multicruteria Analysis Methods
Білорус Тетяна Валеріївна
Корнілова Ірина Миколаївна
Фірсова Світлана Германівна
2016
Journal L´Association 1901 “SEPIKE”
т.1 в.15 c.36-42
29
Монографія
Периодизация эволюции маркетинговой теории в контексте холистической концепции
Жилінська Оксана Іванівна
Фірсова Світлана Германівна
2014
Wspolczesny marketing i logistyka – globalne wyzwania
т.154 c.109-151
30
Навчально-методичний комплекс
Маркетинг у сфері культури
Ситницький Максим Васильович
Фірсова Світлана Германівна
2015
Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет"
т.1 c.1-80
31
Наукова стаття
Хайтек-маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства
Фірсова Світлана Германівна
2015
Ефективна економіка
т.2 c.26-28
32
Наукова стаття
Методичні підходи до сегментування споживачів продукції дитячого харчування компанії NESTLE
Фірсова Світлана Германівна
Дацькова Дар'я Віталіівна
2014
Науковий вісник Херсонського державного університету. Економічні науки
т.9 c.132-138
33
Наукова стаття
Нефінансова звітність соціально відповідальних компаній: сутність, процес формування, вигоди
Фірсова Світлана Германівна
2015
Наукові дослідження розвитку світової економіки: пропозиції, теорії: збірник наукових праць з актуальних проблем економічних наук
т.2 c.83-90
34
Наукова стаття
Управління брендом як елементом системи нематеріальних активів: практичний аспект
Фірсова Світлана Германівна
2015
Глобальні та національні проблеми економіки
т.3 c.455-460
35
Наукова стаття
Challenges, Barriers and Opportunities for Change in Management Accounting and Control Practices Diffusion
Жилінська Оксана Іванівна
Фірсова Світлана Германівна
2015
Науковий вісник Херсонського державного університету. Економічні науки
т.12 c.9-13
36
Наукова стаття
Витрати комерціалізації наукоємної продукції у контексті маркетингових моделей дифузії інновацій
Жилінська Оксана Іванівна
Фірсова Світлана Германівна
2015
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка
т.172 c.6-14
37
Наукова стаття
Diffusion of innovations theory revisited-towards new perspectives
Фірсова Світлана Германівна
2015
Науковий вісник Херсонського державного університету. Економічні науки
т.11 c.9-12
38
Наукова стаття
Стратегія позиціонування інноваційної продукції у хайтек-маркетингу
Фірсова Світлана Германівна
2015
Розвиток національної економіки: теорія і практика. Міжнародна науково-практична конференція
т.2 c.197-200
39
Наукова стаття
Технології інноваційного маркетингу: створення цінності хай-тек продукції
Фірсова Світлана Германівна
2015
Сучасні виклики розвитку світової економіки: Міжнародна науково-практична конференція
т.4 c.53-55
40
Навчальний посібник
Маркетинг
Фірсова Світлана Германівна
2013
Житомир. Видавництво Житомирського державного університету імені І. Франка (підручник)
т.1 c.1-324
41
Наукова стаття
Еволюція маркетингової теорії: український вимір
Фірсова Світлана Германівна
2013
Вісник Одеського національного університету: економічні науки
т.18 c.163-167
42
Наукова стаття
THE PRACTICE OF INNOVATIVE PRODUCT COMMERCIALIZATION IN THE COMPANY L’OREAL UKRAINE
Фірсова Світлана Германівна
2014
Кримський економічний вісник. Науковий журнал.
т.2 c.199-203
43
Наукова стаття
Ґенеза концепції бренду роботодавця на ринку праці України
Білорус Тетяна Валеріївна
Фірсова Світлана Германівна
2014
Формування ринкової економіки в Україні. Збірник наукових праць. Львівський національний університет імені Івана Франка
т.31 c.54-64
44
Наукова стаття
Marketing performance of innovation activity on the enterprise (on the example of jsc "Agro-Soyuz")
Фірсова Світлана Германівна
2014
Кримський економічний вісник
т.1 c.133-136
45
Наукова стаття
Особливості бренд-менеджменту видавничої галузі України
Фірсова Світлана Германівна
2014
Збірник наукових праць з актуальних проблем економічних наук: «Проблеми інноваційного розвитку економіки України»
т.2 c.257-266
46
Наукова стаття
Кадровий аудит: проблеми і перспективи використання
Білорус Тетяна Валеріївна
Фірсова Світлана Германівна
2014
ВПЦ "Київський університет"
т.28 c.335-345
47
Тези
Проблеми використання кадрового аудиту вітчизняними підприємствами
Білорус Тетяна Валеріївна
Фірсова Світлана Германівна
2014
Конкурентоспроможність національної економіки: Міжнародна науково-практична конференція
т.1 c.114-119
48
Наукова стаття
Українська практика формування неймінгу провідних брендів
Оліх Леся Анатоліївна
Фірсова Світлана Германівна
2012
International workshop “Problems of Bisiness and Education Development in West and East European Countries ”
т.1 c.98-111
49
Наукова стаття
Маркетингове забезпечення виведення власних торгових марок у ритейлі
Фірсова Світлана Германівна
2013
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка
т.1 c.54.0000
50
Наукова стаття
Методичні підходи до оцінювання привабливості цільових сегментів ринку підприємства
Фірсова Світлана Германівна
2013
Проблеми сталого розвитку національних економік: Збірник наукових праць з актуальних проблем економічних наук
т.1 c.385-390
51
Наукова стаття
Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах маркетингової орієнтації
Фірсова Світлана Германівна
2013
Маркетинг в Україні
т.1 c.39.0000
52
Наукова стаття
Innovative development of the economy of Ukraine
Оліх Леся Анатоліївна
Фірсова Світлана Германівна
2013
Economics
т.2 c.78-85
53
Наукова стаття
Комерціалізація інноваційної продукції у реальному секторі економіки
Фірсова Світлана Германівна
2013
Бізнес Інформ
т.1 c.100.0000
54
Тези
Вибір цільових сегментів ринку методом аналізу ієрархій // Міжн. наук-практ. конф. «Економічні підсумки 2012 року». – Наукова економічна організація «Перспектива», м. Дніпропетровськ. 14-15 грудня 2012р
Фірсова Світлана Германівна
2012
55
Тези
Стратегічні напрями формування та розвитку бренду роботодавця
Фірсова Світлана Германівна
2012
Теоретичні та практичні аспекти розвитку сучасної економіки: Міжнародна науково-практична конференція
т.21 c.18-20
56
Тези
Особенности брендинга работодателя на рынке труда Украины
Фірсова Світлана Германівна
2012
Проблемы и перспективы развития экономики в современном обществе: Сборник научных работ участников международной научно-практической конференции
т.1 c.36-40
57
Тези
Організація процесу тестування концепції нового продукту // Междун. научно-практ. конференция «Модернизация и общественное развитие экономики страны». – Научное объединение Economics», г. Симферополь .
Фірсова Світлана Германівна
2013
Невідоме
т.1 c.161.0000
58
Тези
Инновационная восприимчивость потребителей хайтек-продукции
Фірсова Світлана Германівна
2013
Перспективы инновационного развития Республики Беларусь: сборник научных статей ІІІ Международной научной конференции, Брест, 26 -28 мая
т.1 c.183-185
59
Наукова стаття
Ukrainian practice of business social responsibility formation
Жилінська Оксана Іванівна
Фірсова Світлана Германівна
2011
International workshop “Problems of Bisiness and Education Development in West and East European Countries ”
т.1 c.45-51
60
Наукова стаття
Українські реалії впровадження та розвитку концепції соціальної відповідальності бізнесу
Фірсова Світлана Германівна
2012
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка
т.137 c.34-39
61
Наукова стаття
Світові тенденції трансформації споживчого попиту в умовах глобалізації
Оліх Леся Анатоліївна
Фірсова Світлана Германівна
2012
Матеріали доповідей міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний потенціал соціально-економічного розвитку України в умовах глобалізації»
т.1 c.273-280
62
Наукова стаття
Outsourcing as the instrument of enterprise’s innovation development
Корнілова Ірина Миколаївна
Оліх Леся Анатоліївна
Фірсова Світлана Германівна
2012
Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky
т.2 c.112-117
63
Наукова стаття
Особенности аутсорсинговой фирмы как малого инновационного предприятия
Фірсова Світлана Германівна
2012
Перспективы инновационного развития Республики Беларусь: сборник научных статей ІІІ Международной научной конференции, Брест, 26 -28 мая
т.1 c.194-195
64
Наукова стаття
Практичні аспекти комерціалізації інноваційної продукції в Корпорації «ТСМ Груп»
Фірсова Світлана Германівна
2012
Інноваційна теорія Йозефа Шумпетера: сучасне звучання економічних та управлінських ідей: Міжнародна науково-практична конференція
т.1 c.111-115
65
Наукова стаття
Ліцензування як основна форма міжнародної комерціалізації відносин інтелектуальної власності
Корнілова Ірина Миколаївна
Фірсова Світлана Германівна
2012
Матеріали доповідей міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний потенціал соціально-економічного розвитку України в умовах глобалізації»
т.1 c.135-141
66
Монографія
Управління у сфері малого і середнього бізнесу в умовах економічної кризи
Корнілова Ірина Миколаївна
Фірсова Світлана Германівна
2011
Київ: «Компьютерпрес»
т.1 c.1-311
67
Навчальний посібник
Міждисциплінарний словник з менеджменту
Анісімова Людмила Анатоліївна
Балан Валерій Григорович
Білорус Тетяна Валеріївна
Горбась Ірина Миколаївна
Жилінська Оксана Іванівна
Ільїна Галина Володимирівна
Ковальська Кристина Валентинівна
Корнілова Ірина Миколаївна
Кузнєцова Наталія Генадіївна
Кухта Павло Володимирович
Нетреба Ірина Олександрівна
Овчаренко Тетяна Сергіївна
Петровський Микола Васильович
Приймак Василь Михайлович
Святненко Вікторія Юріївна
Ситницький Максим Васильович
Фірсова Світлана Германівна
2011
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
т.1 c.1-624
68
Навчальний посібник
Маркетинг: практикум
Фірсова Світлана Германівна
2011
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
т.1 c.1-283
69
Наукова стаття
Маркетингове забезпечення соціально відповідальних ініціатив бізнесу в Україні // Збірник матеріалів між. наук-практ. конференції, Херсон
Фірсова Світлана Германівна
2010
70
Наукова стаття
New marketing paradigm: values-driven marketing // Ukraine-EU-CZECH Republic: Current Status and Future Trends : International scientific-practical seminar, 3–8 May 2011. – Prague–Kherson.
Фірсова Світлана Германівна
2011
71
Наукова стаття
Соціальна відповідальність бізнесу в Україні: маркетинговий аспект
Фірсова Світлана Германівна
2011
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка
т.121 c.73.0000
72
Тези
Міжнародні транспортні коридори – шлях до інтеграції Україні у систему світового господарства // «Украина и глобальная экономика: теория и практика хозяйствования». 6-я междун. научно-практ. конф. Симферополь. 29-30 октября 2010 г
Фірсова Світлана Германівна
2010
73
Тези
Українська практика формування соціальної відповідальності бізнесу
Фірсова Світлана Германівна
2011
Ідеологія в сучасному світі: Науково-практична конференція
т.1 c.113-115
74
Тези
Маркетингові аспекти забезпечення ризикозахищеності інноваційної діяльності підприємств малого та середнього бізнесу
Фірсова Світлана Германівна
2011
Матеріали доповідей міжнародної науково-практичної конференції «Соціально-економічні проблеми управління підприємствами малого і середнього бізнесу в умовах кризи»
т.1 c.71-74
75
Навчальний посібник
Маркетинг нововведень: дослідження, сегментування, прогнозування
Фірсова Світлана Германівна
2010
К.: Атіка
т.1 c.1-240
76
Навчально-методичний комплекс
Збірник тестових завдань та аналітично-розрахункових задач для проведення підсумкового комплексного кваліфікаційного державного екзамену напрямку підготовки 0501 «Маркетинг» зі спеціальності 050104 «Маркетинг» ОКР «бакалавр»
Фірсова Світлана Германівна
2010
К.: Екомен
т.1 c.1-296
77
Навчально-методичний комплекс
Методичні рекомендації до випускної кваліфікаційної роботи бакалавра з менеджменту для спеціальності 6.050200
Балан Валерій Григорович
Ковальська Кристина Валентинівна
Фірсова Світлана Германівна
Євтушевський Володимир Андрійович
2010
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
т.1 в.1 c.1-28
78
Наукова стаття
Маркетингові методи тестування концепції нового продукту // Україна - Чехія - ЄС: сучасний стан та перспективи
Фірсова Світлана Германівна
2010
79
Тези
Метод експертних оцінок в прогнозуванні попиту на новий продукт // ІІІ Всеукраїнська міжвузівська конференція «Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в умовах трансформації економіки». – Рівне, 22-23 квітня 2010 p.
Фірсова Світлана Германівна
2010
80
Навчальний посібник
Інфраструктура товарного ринку
Фірсова Світлана Германівна
2009
К.: Екомен
т.2 c.1-204
81
Наукова стаття
Свобода в економіці України.
Корнілова Ірина Миколаївна
Фірсова Світлана Германівна
2009
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка
c.29.0000
82
Наукова стаття
Формування стратегії розвитку регіону: інноваційно-інвестиційний аспект // Науковий, виробничо-практичний журнал «Регіональна бізнес-економіка та управління» Вінницького фінансово-економічного університету
Фірсова Світлана Германівна
2009
83
Наукова стаття
Стратегія охорони прав інтелектуальної власності
Корнілова Ірина Миколаївна
Фірсова Світлана Германівна
2009
Формування ринкових відносин в Україні
c.71.0000
84
Наукова стаття
Проблеми розвитку конкурентоспроможної економіки країни
Фірсова Світлана Германівна
2007
85
Наукова стаття
Управління інноваційним підприємством в сучасних умовах
Фірсова Світлана Германівна
2008
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка
т.99 c.111.0000
86
Наукова стаття
Ринкові механізми управління цінами
Фірсова Світлана Германівна
2008
87
Наукова стаття
Становлення середнього класу в Україні: фактор доходу // Збірник наукових праць КНУХТ
Фірсова Світлана Германівна
2006
88
Наукова стаття
Маркетинг в інноваційній діяльності підприємства
Фірсова Світлана Германівна
2006
89
Наукова стаття
Підприємництво в створенні середнього класу
Фірсова Світлана Германівна
2006
Вісник Академії праці і соціальних відносин Федерації профспілок України
c.128.0000
90
Наукова стаття
Управління зайнятістю: системний підхід
Фірсова Світлана Германівна
2006
Зб. наук. праць "Формування ринкових відносин в Україні"
c.162.0000
91
Наукова стаття
Проблеми становлення середнього класу в Україні
Фірсова Світлана Германівна
2006
Вісник Академії праці і соціальних відносин Федерації профспілок України
c.127.0000
92
Наукова стаття
Стратегії розвитку економіки у контексті приєднання України до СОТ
Фірсова Світлана Германівна
2007
93
Наукова стаття
Інвестиційно-інноваційна діяльність: фактор попиту
Фірсова Світлана Германівна
2007

Повернення до списку

Вгору