Автори, співробітники Університету

Фоменко Олена Степанівна

Ідентифікатор автора: 42551
Кількість пошукових запитів автора: 650
Інформація про автора в енциклопедії університету (eu.univ.kiev.ua) →

Підрозділ: Інститут журналістики
Кафедра/Відділ: Мови та стилістики
Посада: доцент

Науковий ступінь: кандидат
Наукове звання: доцент
Наукові інтереси: аналіз дискурсу, когнітивна лінгвістика, гендерна лінгвістика, міжкультурна комунікація

Публікаційна активність


Всього публікацій у базі - 24, з них наукових статей (наукові публікації) - 17, монографій - 0, підручників - 0, навчальних посібників - 0, тез (наукові публікації) - 4, матеріалів конференцій (наукові публікації)- 3

Публікації

Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Матеріали конференції
Національний брендинг у системі міжкультурної комунікації
Фоменко Олена Степанівна
2018
Актуальні проблеми філологічної науки: сучасні наукові дискусії
2
Наукова стаття
Національний брендинг у контексті міжкультурної комунікації
Фоменко Олена Степанівна
2018
Одеса:Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія Філологія.
3
Наукова стаття
Топоніми як маркери національної ідентичності: основні напрями досліджень
Фоменко Олена Степанівна
2018
Національна ідентичність в мові й культурі: зб. наук. праць
c.201-206
4
Наукова стаття
The Metro and the City: The Linguistic Landscape of Kyiv Underground and Remaking National Identity
Фоменко Олена Степанівна
2018
Abstracts book of the International Scientific Conference «Onomastic investigations», Riga, 10-12 May, 2018. Latvian Language Institute of the University of Latvia
c.40-41
5
Наукова стаття
Назва країни як маркер національної ідентичності: Бірма чи М’янма
Фоменко Олена Степанівна
2017
Одеса:Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія Філологія.
6
Матеріали конференції
Кодекс честі як інструмент формування академічної культури
Фоменко Олена Степанівна
2016
Classic University in the context of Challenges of the Epoch Класичний університет у контексті викликів епохи: Українсько-польська міжнародна наукова конференція
c.291-293
7
Наукова стаття
Культурний символ Six Degrees of Separation як прецедентний феномен сучасної англоcфери
Фоменко Олена Степанівна
2015
Актуальні проблеми міжнародних відносин
в.125, 2 c.13-24
8
Тези
Вербальні та візуальні маркери національної ідентичності у віртуальному дискурсі
Фоменко Олена Степанівна
2016
Актуальні проблеми іноземної мови професійного спрямування
c.70-73
9
Тези
“Above Us Only Sky”: Commercialization of National Identity in Airport Branding
Фоменко Олена Степанівна
2015
Names in the Economy: Language, Media & Economy in Virtual and Real Life: New Perspectives
т.5 c.7-8
10
Матеріали конференції
Американська національна ідентичність у дискурсі віртуального світу Second Life
Фоменко Олена Степанівна
2015
Сполучені Штати Америки у сучасному світі: політика, економіка, право. Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції
c.604-612
11
Наукова стаття
Американские культурные символы - прецедентные феномены в дискурсе современных СМИ
Фоменко Олена Степанівна
2015
Филологические науки. Вопросы теории и практики
т.3 в.1 c.204-208
12
Наукова стаття
Национальная идентичность в дискурсе виртуального мира Second Life
Фоменко Олена Степанівна
2015
Вестник ПГУ. Научный журнал Павлодарского национального университета имени С. Торайгырова. Серия Филологическая
т.3 c.270-276
13
Наукова стаття
Національний брендинг як повідомлення ідентичності країни (на матеріалі роману Дж. Барнза England, England)
Фоменко Олена Степанівна
2013
Мовні і концептуальні картини світу
c.214-226
14
Наукова стаття
Вербальні та візуальні маркери національної ідентичності в комерційних брендах (на матеріалі англійської мови)
Фоменко Олена Степанівна
2013
Мовні і концептуальні картини світу
c.201-214
15
Тези
Names as Communicators of National Identity: Re-constructing Englishness in “England, England” by Julian Barnes
Фоменко Олена Степанівна
2014
Abstracts of the 25th International Congress of Onomastic Sciences
c.33
16
Тези
Стратегії повідомлення національної ідентичності в комерційних брендах (на матеріалі англійської мови)
Фоменко Олена Степанівна
2014
Гнучка модель навчання іноземної мови: проблеми, тенденції, перспективию. Збірник тез наукових доповідей до 180-річного ювілею Київського національного університету імені Тараса Шевченка та 70-річного ювілею Інституту міжнародних відносин
c.61- 64
17
Наукова стаття
Королівське весілля як стратегія корекції іміджу британської монархії (на матеріалі англійської мови)
Фоменко Олена Степанівна
2011
Мовні і концептуальні картини світу
т.37 c.392.0000
18
Наукова стаття
Відображення національної ідентичності в кодах культури (на матеріалі прізвиськ англійських футбольних клубів)
Фоменко Олена Степанівна
2011
Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики
т.20 c.529-537
19
Наукова стаття
Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників
Фоменко Олена Степанівна
2011
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
c.280.0000
20
Наукова стаття
Бренди англомовних країн крізь призму прецедентних феноменів
Фоменко Олена Степанівна
2012
Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики
т.21 c.501-517
21
Наукова стаття
Про деякі особливості неймінгу в національному брендингу
Фоменко Олена Степанівна
2011
22
Наукова стаття
Сучасний комунікативний простір: наслідки глобалізації і комп'ютеризації
Фоменко Олена Степанівна
2011
Проблеми семантики слова, речення та тексту
т.26 c.367.0000
23
Наукова стаття
Культурні символи як спосіб мовної об'єктивації концепту ENGLISHNESS
Фоменко Олена Степанівна
2010
Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики
т.18 c.451.0000
24
Наукова стаття
Лінгвістичний вимір «Бренду Барак Обама» (на матеріалі англійської мови)
Фоменко Олена Степанівна
2010

Повернення до списку

Вгору