Автори, співробітники Університету

Цуканова Ганна Олександрівна

Ідентифікатор автора: 42937
Кількість пошукових запитів автора: 558

Підрозділ: Інститут журналістики
Кафедра/Відділ: Реклами та зв’язків з громадськістю
Посада: Асистент

Науковий ступінь: кандидат

Публікаційна активність


Всього публікацій у базі - 16, з них наукових статей (наукові публікації) - 13, монографій - 1, підручників - 0, навчальних посібників - 0, тез (наукові публікації) - 0, матеріалів конференцій (наукові публікації) - 0

Публікації

Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Монографія
Інфографіка у соціальних комунікаціях
Цуканова Ганна Олександрівна
2019
неактивне поле (для монографій та підручників/посібників)
c.1-170
2
Наукова стаття
Existence and Uniqueness of the Solution to the Cauchy Problem for the Stochastic Reaction-Diffusion Differential Equation of Neutral Type
Станжицький Олександр Миколайович
Цуканова Ганна Олександрівна
2017
Journal of Mathematical Sciences
т.226 в.3 c.307-334
3
Наукова стаття
Существование и единственность решения задачи Коши для стохастического дифференциального уравнения «реакция-диффузия» нейтрального типа
Станжицький Олександр Миколайович
Цуканова Ганна Олександрівна
2016
Нелінійні коливання
в.3 c.408-430
4
Наукова стаття
Інтерактивна соціальна реклама у міському середовищі
Цуканова Ганна Олександрівна
2014
Інформаційне суспільство
т.19 c.59-63
5
Наукова стаття
Практика впровадження навчального методу “майстер-клас” на прикладі дисципліни “Майстер-клас із медіа-PR”
Цуканова Ганна Олександрівна
2014
Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика
т.39 c.142–147
6
Наукова стаття
Експерементально-практичні парадигми реалізації прийомів впливу інфографіки на сприйняття газетно-журнальних текстів
Цуканова Ганна Олександрівна
2015
Psycholinguistics. Психолінгвістика. Психолингвистика
т.17 c.293–302
7
Наукова стаття
Transformation of the photojournalism in the context of convergence of media

Цуканова Ганна Олександрівна
2015
Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Science
т.53 c.73–76
8
Наукова стаття
Сучасне вуличне графіті як форма соціальної реклами
Цуканова Ганна Олександрівна
2013
Освіта регіону: Політологія, психологія, комунікації. Український науковий журнал
c.193-198.
9
Наукова стаття
Дисфункціональні ефекти соціальної реклами
Цуканова Ганна Олександрівна
2013
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації
в.№ 1 c.112-115
10
Наукова стаття
Метафора у креолізованих текстах друкованої соціальної реклами
Цуканова Ганна Олександрівна
2013
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації
в.№ 2 c.150-154
11
Наукова стаття
Репрезентативний фотопортрет політика як елемент формування і підтримки його іміджу
Цуканова Ганна Олександрівна
2013
Інформаційне суспільство
т.17 c.54-59
12
Наукова стаття
Інтерактивні комунікації у соціальній інтернет-рекламі
Цуканова Ганна Олександрівна
2013
Наукові записки Інституту журналістики
т.51 c.165-170
13
Наукова стаття
Соціальна реклама у комерційних кампаніях
Цуканова Ганна Олександрівна
2013
Освіта регіону: Політологія, психологія, комунікації. Український науковий журнал
т.4 c.229-234
14
Праці конференції
Експерементально-практичні парадигми реалізації прийомів впливу інфографіки на сприйняття газетно-журнальних текстів
Цуканова Ганна Олександрівна
2014
Психолінгвістика в сучасному світі – 2014 : Тези IX Міжнародної науково-практичної конференції
т.8 c.99
15
Вплив засобів зображальної журналістики (фотографії та інфографіки) на сприйняття текстової інформації: автореф. дис. канд. наук із соц. ком. : спец. 27.00.06
Цуканова Ганна Олександрівна
2012
Невідоме
c.0.0000
16
Наукова стаття
Етичне забарвлення фотоілюстративного матеріалу українських видань
Цуканова Ганна Олександрівна
2010
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Журналістика
в.18 c.18-21

Повернення до списку

Вгору