Автори, співробітники Університету

Черемних Інна Володимирівна

Ідентифікатор автора: 43043
Кількість пошукових запитів автора: 500
Інформація про автора в енциклопедії університету (eu.univ.kiev.ua) →

Підрозділ: Інститут журналістики
Кафедра/Відділ: Телебачення та радіомовлення
Посада: доцент

Науковий ступінь: кандидат
Наукове звання: доцент

Публікаційна активність


Всього публікацій у базі - 36, з них наукових статей (наукові публікації) - 22, монографій - 0, підручників - 0, навчальних посібників - 1, тез (наукові публікації) - 0, матеріалів конференцій (наукові публікації) - 9

Публікації

Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Матеріали конференції
Тригер як один із основних складників конкурентних переваг медіакомпаній
Черемних Інна Володимирівна
2018
Proceedings of the VI International Scientific and Practical Conference "Social and Economic Aspects of Education in Modern Society". RS Global. Warsaw, Poland
в.20/09/2018 c.20-24
2
Матеріали конференції
Таргетинг аудиторії ЗМІ
Черемних Інна Володимирівна
2018
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Мистецтвознавство. соціальні комунікації. Медіапедагогіка» [226881]
в.4 c.85-88
3
Наукова стаття
Нові моделі монетизації телебізнесу в процесі інтеграції телевізійних ресурсів в інтернет
Черемних Інна Володимирівна
2018
World Science. Warsaw: RS Clobal Sp.z O.O
в.11 (39) c.57-64
4
Матеріали конференції
Нова модель інвестицій у користувацький досвід
Черемних Інна Володимирівна
2018
Медіапростір: проблеми і виклики сьогодення. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених
5
Наукова стаття
Трендові ресурси в підготовці спеціалістів медіагалузі
Черемних Інна Володимирівна
2018
Open Access Peer-reviewed Journal, Science Review, Warsaw, Poland, June 2018
6
Матеріали конференції
Стратегічне планування на телебаченні
Черемних Інна Володимирівна
2016
Перспективні напрямки дослідження українського медійного контенту: фундаментальні та прикладні аспекти. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції
c.145-149
7
Матеріали конференції
Бізнес-план як ефективний елемент стратегічного менеджменту на телебаченні
Черемних Інна Володимирівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.20-25
8
Наукова стаття
Дослідження контенту українського медіаринку
Черемних Інна Володимирівна
2017
Актуальні питання масової комунікації
в.21 c.36-51
9
Навчально-методичний комплекс
Спеціалізація. Телебачення. Телевізійний менеджмент
Черемних Інна Володимирівна
2015
КНУ імені Тараса Шевченка
c.1-80
10
Наукова стаття
Новітні бізнесові моделі стратегічного менеджменту на телебаченні
Черемних Інна Володимирівна
2015
Наукові записки Інституту журналістики
в.58 c.105-110
11
Наукова стаття
Инновационные стратегии трансформационных процессов на телевидении
Черемних Інна Володимирівна
2015
Austrian Journal of Humanities and Social Sciences
в.7-8 c.116-118
12
Матеріали конференції
Стратегическое управление медиакомпанией в современных условиях
Черемних Інна Володимирівна
2014
Научные исследования в сфере общественных наук: вызовы нового времени: Междуная науч.-практ. конф.
т.5 c.138-140
13
Матеріали конференції
Ценностные мотивации потребителей телерынка в современных условиях
Черемних Інна Володимирівна
2014
Научные перспективы XXI века. Достижения и перспективы нового столетия: Международная научно-практическая конференция
т.7 c.59-62
14
Матеріали конференції
Перерозподіл медіаринку на основі конвергентності та кросмедійності
Черемних Інна Володимирівна
2014
The First European Conference on Social Sciences and Humanities
c.3-9
15
Навчально-методичний комплекс
Телевізійний менеджмент: тексти лекцій
Черемних Інна Володимирівна
2015
К.: КНУ (навчальний посібник)
c.1-80
16
Наукова стаття
Антикризова діяльність українських телемовців у процесі “екології” медіа
Черемних Інна Володимирівна
2014
Медіапростір
т.6 c.48-55
17
Наукова стаття
Від маркетингу до менеджменту
Черемних Інна Володимирівна
2014
Наукові записки Інституту журналістики
т.57 c.164-170
18
Наукова стаття
Управление человеческими ресурсами на телевидении
Черемних Інна Володимирівна
2015
Austrian Journal of Humanities and Social Sciences
т.4 c.121-125
19
Наукова стаття
Role of Repositioning of the Media Specialist
Черемних Інна Володимирівна
2015
European science review
т.7 c.8-10
20
Наукова стаття
Innovative strategies of transformation process on TV
Черемних Інна Володимирівна
2015
Austrian Journal of Humanities and Social Sciences
т.7 c.116-118
21
Матеріали конференції
Медіапланування та мерчандайзинг телеефіру
Черемних Інна Володимирівна
2013
ІІ Міжнародна Інтернет-конференція “Медіакартина світу: структура, семіотика, канали трансляції”
c.1-2
22
Навчальний посібник
Телевізійний маркетинг
Черемних Інна Володимирівна
2013
ВПК «Експрес-Поліграф» (навчальний посібник)
c.1-204
23
Наукова стаття
Промоція як засіб просування маркетингових комунікацій. Комплекс “маркетинг-мікс”
Черемних Інна Володимирівна
2013
Наукові записки Інституту журналістики
т.50 c.69-74
24
Наукова стаття
Основні концепції телевізійного маркетингу в умовах становлення ринкових відносин. Завдання та функції маркетингу
Черемних Інна Володимирівна
2013
Актуальні питання масової комунікації
т.14 c.42-45
25
Наукова стаття
Сугестивні технології рекламного впливу
Черемних Інна Володимирівна
2013
Наукові записки Інституту журналістики
т.52 c.156-161
26
Наукова стаття
Творчі стратегії створення і просування конкурентноспроможного промоційного продукту
Черемних Інна Володимирівна
2013
Інформаційне суспільство
т.18 c.90-95
27
Наукова стаття
Медіапланування та мерчандайзинг телеефіру
Черемних Інна Володимирівна
2013
Наукові записки Інституту журналістики
т.53 c.132-138
28
Праці конференції
Сугестивні технології рекламного впливу
Черемних Інна Володимирівна
2013
Програма всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні дослідження українських наукових шкіл у галузі соціальних комунікацій»
c.5-6
29
Праці конференції
Антикризовий менеджмент українських телемовців
Черемних Інна Володимирівна
2014
Критерії діагностики та методики розрахунку впливу медіа: Всеукраїнська науково-практична конференція
c.37-41
30
Наукова стаття
Медіабренд та стратегія позиціонування телеканалів на медіаринку України// Журналіст УкраїниНаукові записки Ін-ту журналістики
Черемних Інна Володимирівна
2010
Невідоме
т.33 c.18.0000
31
Наукова стаття
«Перепрошивання» українських мізків // Журналіст України
Черемних Інна Володимирівна
2011
Невідоме
т.3 c.15.0000
32
Наукова стаття
Співвідношення вартості медіабренда до ефективності в координатах телевізійного маркетингу // Наукові записки Ін-ту журналістики
Черемних Інна Володимирівна
2011
Невідоме
т.42 c.18.0000
33
Наукова стаття
Проблеми сегментування та методів вимірювання аудиторії на телебаченні // Наукові записки Інституту журналістики
Черемних Інна Володимирівна
2011
Невідоме
т.43 c.15.0000
34
Наукова стаття
Співвідношення вартості медіабренда до ефективності в координатах телевізійного маркетингу / І. В. Черемних // Наукові записки Ін-ту журналістики
Черемних Інна Володимирівна
2011
35
Наукова стаття
«Перепрошивання» українських мізків / І. В. Черемних // Журналіст України
Черемних Інна Володимирівна
2011
36
Наукова стаття
Проблеми сегментування та методів вимірювання аудиторії на телебаченні / І. В. Черемних// Наукові записки Ін-ту журналістики
Черемних Інна Володимирівна
2011

Повернення до списку

Вгору