Структурні підрозділи

Кафедра: Міжнародної економіки та маркетингу


ID: 6825
Кількість показів: 6428
дата змінення: 24.11.2014 17:38:34
Ким змінено (ім'я): (kya) Юлія Костюченко
Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
21
Матеріали конференції
Determining Consumer Preferences for Characteristics of Innovative Products


Економічний факультет
Міжнародної економіки та маркетингу
Каніщенко Олена Леонідівна
2018
ACBSP Region 8 Fall Conference in Paris, France
22
Тези
Digitalization in agri business: major terms, current and future technologies


Економічний факультет
Міжнародної економіки та маркетингу
Данилова Ніколь Вікторівна
2019
Шевченківська весна: Економіка: Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених
c.140
23
Матеріали конференції
Disproportion in development of international business


Економічний факультет
Міжнародної економіки та маркетингу
Каніщенко Олена Леонідівна
2019
Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління. Глобальні економічні виклики та можливості у цифрову епоху EFBM 2019: Міжнародний економічний форум
c.107
24
Розділ монографії
Dynamics of PESTLE Factors of Ukrainian Market Environment


Економічний факультет
Міжнародної економіки та маркетингу
Кочкіна Наталія Юріївна
2019
Sustainable Development under Conditions of European Integration
т.1 c.250-265
25
Тези
Flexicurity as a mechanism of world labour market modernisation


Економічний факультет
Міжнародної економіки та маркетингу
Середа Валентина Іванівна
2019
International Scientific Conference Digital and Innovative Economy: Processes, Strategies, Technologies: Conference Proceedings
c.30-33
26
Матеріали конференції
Forecasting of Exchange Rates as a Necessary Component of Currency Risk Management


Економічний факультет
Міжнародної економіки та маркетингу
Яценко Валерія Олександрівна
2019
Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління. Глобальні економічні виклики та можливості у цифрову епоху EFBM 2019: Міжнародний економічний форум
27
Тези
GLOBAL STARTUP ECOSYSTEM AND DEVELOPMENT OF INNOVATION ENVIRONMENT IN UKRAINE


Економічний факультет
Міжнародної економіки та маркетингу
Oleksandra Derikova
2019
Шевченківська весна: Економіка: Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених
c.158-159
28
Монографія
How Deep the Company’s Transnationality is: Conceptual Measurement


Економічний факультет
Міжнародної економіки та маркетингу
Булкот Оксана Вікторівна
2019
The potential of modern science [Monograph]
c.17-28
29
Матеріали конференції
ICO ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАЛУЧЕННЯ ВЕНЧУРНОГО КАПІТАЛУ


Економічний факультет
Міжнародної економіки та маркетингу
Кузнецова Юлія Віталіївна
2019
Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління. Глобальні економічні виклики та можливості у цифрову епоху EFBM 2019: Міжнародний економічний форум
30
Тези
INTERNATIONAL COOPERATION OF UKRAINE IN THE SPHERE OF AIRCRAFT BUILDING


Економічний факультет
Міжнародної економіки та маркетингу
Kateryna Krasnobai
2019
Шевченківська весна: Економіка: Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених
c.169-170

Повернення до списку

Вгору