Структурні підрозділи

Кафедра: Реклами та зв’язків з громадськістю


ID: 6969
Кількість показів: 3796
дата змінення: 24.11.2014 18:12:50
Ким змінено (ім'я): (kya) Юлія Костюченко
Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
31
Наукова стаття
Трансформационные процессы в журналистике и паблик рилейшнз: современные концепции и взаимная интеграция сфер социальной коммуникации


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Калініна Марина Петрівна
2018
«Корпоративные стратегические коммуникации: новые тренды в профессиональной деятельности» (22-23 февраля 2018 года). – Минск: БГУ
c.133-138
32
Наукова стаття
Фiлософське підґрунтя дослідження масовоемоцiйних процесiв у соцiальних комунiкаціях


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Белецька Алевтина Володимирівна
2018
Наукові записки Інституту журналістики
т.1 c.13-24
33
Наукова стаття
«ФАМА» – перша українська рекламна агенція на Галичині


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Шмига Юлія Іванівна
2016
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації
c.194-198
34
Наукова стаття
Animation as the media in shaping identity in the era of information society


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Баран Елла Олександрівна
2017
Evropsky politicky a pravni diskurz
т.4 c.213-221
35
Матеріали конференції
PR-захист бізнесу під час рейдерського захоплення: загальні положення та алгоритми рішень


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Калініна Марина Петрівна
2016
Перспективні напрямки дослідження українського медійного контенту: фундаментальні та прикладні аспекти. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції
c.178-184
36
Наукова стаття
Scientific and theoretical principles of genres in modern advertology


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Шмига Юлія Іванівна
2017
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації
c.52-56
37
Матеріали конференції
Актуальність дослідження масових емоцій у соціальних комунікаціях для розуміння масовоінформаційного продукту як єдності масової інформації, масової інтерпретації та масових емоцій


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Белецька Алевтина Володимирівна
2016
Перспективні напрямки дослідження українського медійного контенту: фундаментальні та прикладні аспекти. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції
c.15-22
38
Наукова стаття
Актуальність досліджень масових емоцій у соціальних комунікаціях для розуміння масовоінформаційного продукту як єдності масової інформації, масової інтерпретації та масових емоцій


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Белецька Алевтина Володимирівна
2016
Наукові записки Інституту журналістики
c.1-5
39
Матеріали конференції
Алгоритм формування аттрактивного іміджу держави


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Чекалюк Вероніка Василівна
2016
Всеукраїнська наукова конференція: Правове регулювання медіадіяльності: соціальнокомунікаційний аспект
c.49-51
40
Наукова стаття
Вибір категорій контент-аналізу і проблема вибірки дослідження


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Іванов Валерій Феліксович
2016
Наукові записки Інституту журналістики
т.3 c.29-33

Повернення до списку

Вгору