Структурні підрозділи

Кафедра: Реклами та зв’язків з громадськістю


ID: 6969
Кількість показів: 3688
дата змінення: 24.11.2014 18:12:50
Ким змінено (ім'я): (kya) Юлія Костюченко
Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
791
Типи та види аналізу змісту // Творчі та організаційні особливості функціонування сучасного медійного простору: Збірник наукових праць / Національний університет «Києво-Могилянська академія», Галицький інститут імені В’ячеслава Чорновола. – Тернопіль-Льві


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
792
Типологія зв’яків з громадськістю / [Електронний ресурс -“Вікіпедія”] // Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B8%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F_%D0%B7%D0%B2%22%D1%8F%D0%B7%D0%BA%D1%96%D0%B2_%D0%B7_%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
793
УТП як частина цілого в рекламному та промоційному повідомленнях в системі телевізійного маркетингу / І. В. Черемних // Реклама : технології впливу : доп. міжнар. наук.-практ. конф., 31 травн., 2010 р. – Ставрополь. – Режим доступу : http://conf.stavsu.


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
794
Формування іміджу Німеччини для студентів у контенті української редакції DEUTSCHE WELLE / Грабська А. // Методологія досліджень молодіжного медійного контенту : збірник матеріалів міжнародної студентської науково-практичної конференції (23 березня 2012 р


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Невідоме
795
Этикет и протокол в работе PR-специалистов: инновационный подход к профессиональной подготовке и переподготовке кадров в области паблик рилейшнз // «Журналистика в 2010 году. СМИ в публичной сфере» тезисы конференции/ Московский государственный универси


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Невідоме
796
Этикет и протокол в работе PR-специалистов: инновационный подход к профессиональной подготовке и переподготовке кадров в области паблик рилейшнз // «Журналистика в 2010 году. СМИ в публичной сфере», тезисы конференции/ Московский государственный универс


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю

Повернення до списку

Вгору