Структурні підрозділи

Кафедра: Мультимедійних технологій і медіадизайну


ID: 6970
Кількість показів: 1929
дата змінення: 13.11.2016 14:28:39
Ким змінено (ім'я): (admin) Адміністратор НДЧ
Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Наукова стаття
«Новий журналізм» в українському медійному просторі: національні особливості поняття


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Левкун Мирослава
2017
Наукові дослідження українського медійного контенту: соціальний вимір
c.18-22
2
Наукова стаття
Вплив мобільних технологій на стан та розвиток журналістської діяльності


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Лук’янченко Альона
2017
Наукові дослідження українського медійного контенту: соціальний вимір
c.90-96
3
Матеріали конференції
Гендерні особливості дитячих Інтернет-ресурсів


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Гаврилюк Тетяна Миколаївна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.224-228
4
Наукова стаття
Дитячий сайт «UA.РОМЧИК»: проблемно-тематичні особливості


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Гаврилюк Тетяна Миколаївна
2017
Наукові дослідження українського медійного контенту: соціальний вимір
т.1 c.62-65
5
Наукова стаття
Діяльність інтернет-медій громадсько-політичного спрямування в Україні


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Герман Дар’я Євгенівна
2017
Наукові дослідження українського медійного контенту: соціальний вимір
c.97-102
6
Матеріали конференції
Дотримання журналістами новинних порталів SEO-рекомендацій для заголовків (на прикладі стрічки новин сайту Еспресо)


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Гембарська Валентина Олександрівна
2017
Медіаконтент: види, форми подачі та особливості сприйняття. Всеукраїнська науково-практична конференція студентів та молодих вчених
c.21-25
7
Наукова стаття
Інформаційний супровід фестивального руху в українських інтернет-медіа


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Олашин Елла
2017
Наукові дослідження українського медійного контенту: соціальний вимір
c.55-59
8
Наукова стаття
Кросмедійність аудиторії інформаційної агенції «112.ua»


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Лепка Яна Іванівна
2017
Наукові дослідження українського медійного контенту: соціальний вимір
c.36-42
9
Матеріали конференції
Медіа і наукова комунікація: принципи формування зацікавлень


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Філоненко Данило Валерійович
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.59-62
10
Наукова стаття
Метод вивчення динаміки інтересу української аудиторії до політичних «серіалів», що базується на вимірюванні інтерактивного потенціалу


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Захарченко Артем Петрович
2016
Наукові записки Інституту журналістики
т.3 c.34-43

Повернення до списку

Вгору