Структурні підрозділи

Кафедра: Мультимедійних технологій і медіадизайну


ID: 6970
Кількість показів: 2748
дата змінення: 13.11.2016 14:28:39
Ким змінено (ім'я): (admin) Адміністратор НДЧ
Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
31
Наукова стаття
Інформаційний супровід фестивального руху в українських інтернет-медіа


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Олашин Елла
2017
Наукові дослідження українського медійного контенту: соціальний вимір
c.55-59
32
Наукова стаття
Кросмедійність аудиторії інформаційної агенції «112.ua»


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Лепка Яна Іванівна
2017
Наукові дослідження українського медійного контенту: соціальний вимір
c.36-42
33
Матеріали конференції
Медіа і наукова комунікація: принципи формування зацікавлень


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Філоненко Данило Валерійович
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.59-62
34
Наукова стаття
Метод вивчення динаміки інтересу української аудиторії до політичних «серіалів», що базується на вимірюванні інтерактивного потенціалу


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Захарченко Артем Петрович
2016
Наукові записки Інституту журналістики
т.3 c.34-43
35
Навчальний посібник
Мультимедійний контент: навчальний посібник


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Шевченко Вікторія Едуардівна
2017
К.: ВПЦ "Київський університет"
36
Матеріали конференції
Особливості гендерної проблематики в українській інтернет-журналістиці (за матеріалами онлайн-видань «Українська правда», Zahid.net і «Лівий берег»)


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Сивоглаз Оксана Олександрівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.228-231
37
Наукова стаття
Проблеми запровадження новітніх методів монетизації інтернет-контенту на українському ринку


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Лактіонова Анастасія
2017
Наукові дослідження українського медійного контенту: соціальний вимір
c.111-115
38
Наукова стаття
Реалізація комунікаційних можливостей відеоблогів


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Коркосенко Ганна
2017
Наукові дослідження українського медійного контенту: соціальний вимір
c.66-70
39
Матеріали конференції
Ринок електронної книги: досвід України


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Кравцова Оксана Віталіївна
2017
Медіаконтент: види, форми подачі та особливості сприйняття. Всеукраїнська науково-практична конференція студентів та молодих вчених
c.45-47
40
Матеріали конференції
Роль соціальних медіа в системі маркетингових комунікацій


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Андрусик Тетяна Володимирівна
2017
Медіаконтент: види, форми подачі та особливості сприйняття. Всеукраїнська науково-практична конференція студентів та молодих вчених
c.8-12

Повернення до списку

Вгору