Видання

Критерії діагностики та методики розрахунку впливу медіа: Всеукраїнська науково-практична конференція


ID: 114580
Кількість показів: 275
дата змінення: 16.12.2016 14:35:28
Ким змінено (ім'я): (izh4) Ольга Хворостина
Видано:  в Україні
Місце знаходження:  Київ


Публікації у виданні





Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Матеріали конференції
Комунікативна компетентність ведучого телепрограми як засіб впливу на реципієнтів


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
2014
Критерії діагностики та методики розрахунку впливу медіа: Всеукраїнська науково-практична конференція
c.145-147
2
Тези
Методи діагностики формування громадської думки сучасними ЗМІ (на прикладі районних газет Чернігівської області)


Інститут журналістики
Історії журналістики
2014
Критерії діагностики та методики розрахунку впливу медіа: Всеукраїнська науково-практична конференція
c.149-151
3
Матеріали конференції
Соціальна реклама – важливий складник ринку реклами та PR


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Шальман Тетяна Михайлівна
2014
Критерії діагностики та методики розрахунку впливу медіа: Всеукраїнська науково-практична конференція
c.92-94
4
Праці конференції
Ціннісний вимір сучасних українських ЗМІ


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
Рижко Олена Миколаївна
2014
Критерії діагностики та методики розрахунку впливу медіа: Всеукраїнська науково-практична конференція
c.30-32
5
Праці конференції
Аксіологічний підхід у методології аналізу рекламної комунікації


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
2014
Критерії діагностики та методики розрахунку впливу медіа: Всеукраїнська науково-практична конференція
c.52–55
6
Праці конференції
Антикризовий менеджмент українських телемовців


Інститут журналістики
Телебачення та радіомовлення
Черемних Інна Володимирівна
2014
Критерії діагностики та методики розрахунку впливу медіа: Всеукраїнська науково-практична конференція
c.37-41
7
Матеріали конференції
Взаємодія інтернет-ЗМІ з аудиторією за допомогою соцмереж на прикладі Deutsche Welle


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
2014
Критерії діагностики та методики розрахунку впливу медіа: Всеукраїнська науково-практична конференція
c.105-107
8
Праці конференції
Діагностування проблемно-тематичної спрямованості літературно-художніх журналів


Інститут журналістики
Історії журналістики
2014
Критерії діагностики та методики розрахунку впливу медіа: Всеукраїнська науково-практична конференція
c.47 – 48
9
Праці конференції
Медіадомінантність як інструментарій комунікаційних практик


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
Носова Богдана Миколаївна
2014
Критерії діагностики та методики розрахунку впливу медіа: Всеукраїнська науково-практична конференція
c.85-86
10
Праці конференції
Напрями дослідження та перспективи всеукраїнських регіональних інтернет ЗМІ


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
2014
Критерії діагностики та методики розрахунку впливу медіа: Всеукраїнська науково-практична конференція
c.147-148

Повернення до списку

Вгору