Видання

Міжнародна науково-практична конференція молодих учених „Вплив нових медіа: міждисциплінарний підхід”


ID: 115479
Кількість показів: 184
дата змінення: 02.11.2016 09:21:55
Ким змінено (ім'я): (izh4) Ольга Хворостина
Видано:  в Україні
Місце знаходження:  Одеса


Публікації у виданні





Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Тези
Programmatic як інструмент технологічної трансформації реклами


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
2016
Міжнародна науково-практична конференція молодих учених „Вплив нових медіа: міждисциплінарний підхід”
т.3 c.49-54
2
Тези
Підходи до кваліфікації локального медіасередовища / Вплив нових медіа: міждисциплінарний підхід : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
2014
Міжнародна науково-практична конференція молодих учених „Вплив нових медіа: міждисциплінарний підхід”
c.21-22
3
Тези
Соціальний вектор загальнонаціональних медіа: сучасні тенденції висвітлення


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
Сащук Тетяна Іванівна
2014
Міжнародна науково-практична конференція молодих учених „Вплив нових медіа: міждисциплінарний підхід”
c.56-58
4
Праці конференції
Специфіка висвітлення теми охорони історико-культурної спадщини України у вітчизняній пресі : проблеми та перспективи


Інститут журналістики
Періодичної преси
Мадей Анна Сергіївна
2014
Міжнародна науково-практична конференція молодих учених „Вплив нових медіа: міждисциплінарний підхід”
c.104-106

Повернення до списку

Вгору