Видання

Ефективність підприємницької діяльності: маркетинговий аспект: Всеукраїнська заочна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених


ID: 142924
Кількість показів: 158
дата змінення: 30.05.2015 16:31:17
Ким змінено (ім'я): (econom9) Тетяна Онисенко
Видано:  в Україні
Місце знаходження:  м.Київ

Значення SNIP видання в Scopus
SNIP: |


Публікації у виданні





Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Тези
Комплексний підхід до аналізу позиції бренду на ринку


Економічний факультет
Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
2016
Ефективність підприємницької діяльності: маркетинговий аспект: Всеукраїнська заочна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених
т.1 c.111-116
2
Тези
Підходи до визначення сутності корпоративного брендингу та його особистості


Економічний факультет
Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
2016
Ефективність підприємницької діяльності: маркетинговий аспект: Всеукраїнська заочна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених
т.1 c.101-105
3
Тези
Напрями підвищення ліквідності банківських установ


Економічний факультет
Економіка підприємства
2015
Ефективність підприємницької діяльності: маркетинговий аспект: Всеукраїнська заочна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених
т.1 c.25-27
4
Тези
Стан та напрями удосконалення системи оплати праці


Економічний факультет
Економіка підприємства
2015
Ефективність підприємницької діяльності: маркетинговий аспект: Всеукраїнська заочна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених
т.1 c.79-82
5
Тези
Фактори впливу на виручку від реалізації товару


Економічний факультет
Економіка підприємства
2015
Ефективність підприємницької діяльності: маркетинговий аспект: Всеукраїнська заочна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених
т.1 c.31-33

Повернення до списку

Вгору