Видання

Формування сучасної теорії та практики маркетингу в умовах глобалізації: Міжнародна науково-практична конференція


ID: 147250
Кількість показів: 100
дата змінення: 15.07.2015 10:52:00
Ким змінено (ім'я): (econom9) Тетяна Онисенко
Видано:  в Україні
Місце знаходження:  м.Київ

Значення SNIP видання в Scopus
SNIP: |


Публікації у виданні





Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Тези
Сучасні тенденції розвитку міжнародних каналів розподілу на ринку фармацевтичної продукції


Економічний факультет
Міжнародної економіки та маркетингу
Каніщенко Олена Леонідівна
Устименко Марія Вікторівна
2012
Формування сучасної теорії та практики маркетингу в умовах глобалізації: Міжнародна науково-практична конференція
c.69-70
2
Тези
Стратегічний маркетинг в умовах глобалізації


Економічний факультет
Економіка підприємства
Кузнецова Марія Олександрівна
2012
Формування сучасної теорії та практики маркетингу в умовах глобалізації: Міжнародна науково-практична конференція
т.1 c.47-48

Повернення до списку

Вгору