Видання

A New Role of Marketing and Communication Technologies in Business and Society: local and global aspects


ID: 152666
Кількість показів: 73
дата змінення: 23.10.2015 11:32:21
Ким змінено (ім'я): (econom9) Тетяна Онисенко
Видано:  закордоном
Місце знаходження:  Канада


Публікації у виданні





Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Розділ монографії
Image of Ukraine within the Context of Russia-Ukraine Conflict


Інститут міжнародних відносин
Міжнародних організацій і дипломатичної служби
Яковенко Наталя Леонідівна
Піскорська Галина Андріївна
2015
A New Role of Marketing and Communication Technologies in Business and Society: local and global aspects
c.478-490
2
Наукова стаття
The competent potential formation in the field of education: marketing aspect


Економічний факультет
Економіка підприємства
2015
A New Role of Marketing and Communication Technologies in Business and Society: local and global aspects
c.304-312

Повернення до списку

Вгору