Видання

Актуальні проблеми сучасного мас-медійного простору : Всеукраїнська науково-практична конференція


ID: 175384
Кількість показів: 140
дата змінення: 06.11.2016 21:50:24
Ким змінено (ім'я): (izh4) Ольга Хворостина
Видано:  в Україні
Місце знаходження:  Херсон


Публікації у виданні





Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Матеріали конференції
Дотримання професійних стандартів на провідних каналах українського телебачення


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Іванов Валерій Феліксович

2016
Актуальні проблеми сучасного мас-медійного простору : Всеукраїнська науково-практична конференція
c.27-30
2
Матеріали конференції
Друковані ЗМІ України: статистична нереальність


Інститут журналістики
Історії журналістики
Сидоренко Наталія Миколаївна
2016
Актуальні проблеми сучасного мас-медійного простору : Всеукраїнська науково-практична конференція
c.78–80
3
Матеріали конференції
Ера нових можливостей та креативних ідей. Формування позитивного іміджу з використанням ілюстративних матеріалів


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Чекалюк Вероніка Василівна
2016
Актуальні проблеми сучасного мас-медійного простору : Всеукраїнська науково-практична конференція
c.28-32
4
Матеріали конференції
Інтерпретація жанрової системи у сучасному рекламознавстві


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Шмига Юлія Іванівна

2016
Актуальні проблеми сучасного мас-медійного простору : Всеукраїнська науково-практична конференція
c.95-98
5
Наукова стаття
Партійна преса Херсонщини: минуле й сучасне


Інститут журналістики
Історії журналістики
Георгієвська Вікторія Володимирівна
2016
Актуальні проблеми сучасного мас-медійного простору : Всеукраїнська науково-практична конференція
c.19–21
6
Матеріали конференції
Стратегічність в умовах крос-медійної діяльності


Інститут журналістики
Іноземних мов
Сарміна Ганна Лембітівна
2016
Актуальні проблеми сучасного мас-медійного простору : Всеукраїнська науково-практична конференція
c.76-78

Повернення до списку

Вгору