Видання

Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція


ID: 187212
Кількість показів: 467
дата змінення: 12.05.2017 14:10:48
Ким змінено (ім'я): (izh4) Ольга Хворостина
Видано:  в Україні
Місце знаходження:  Київ


Публікації у виданні





Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Наукова стаття
«Жіночий сегмент» української преси для сім’ї


Інститут журналістики
Історії журналістики
Сидоренко Наталія Миколаївна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.142-146
2
Матеріали конференції
8 Березня у дзеркалі партійних медіа


Інститут журналістики
Історії журналістики
Георгієвська Вікторія Володимирівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.161-165
3
Матеріали конференції
Kształtowanie wizerunku współczesnej polskiej kobiety w polskich serialach telewizyjnych (na przykładzie serialu Rodzinka.pl)


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
Катеринич Петро
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.231-235
4
Матеріали конференції
Аудиторія соціальних медіа в Україні (2016 ‒ 2017 рр.)


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
Рябічев Вячеслав Львович
Рябічева Олена Вячеславівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.82-86
5
Матеріали конференції
Аудиторія телевізійних новин: зміни і тенденції


Інститут журналістики
Телебачення та радіомовлення
Федорчук Людмила Петрівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.13-16
6
Матеріали конференції
Безпека жінок-журналістів під час виконання професійних обов’язків в умовах конфлікту


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
Костенко Юлія Михайлівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.189-192
7
Матеріали конференції
Безпека журналістів в умовах конфліктів і тиску: гендерний аспект


Інститут журналістики
Історії журналістики
Герасимчук Надія Григорівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.182-185
8
Матеріали конференції
Бізнес-план як ефективний елемент стратегічного менеджменту на телебаченні


Інститут журналістики
Телебачення та радіомовлення
Черемних Інна Володимирівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.20-25
9
Матеріали конференції
Верстка інформаційного випуску на радіо як запорука якості новинного контенту (за матеріалами першого каналу Національного радіо (УР–1))


Інститут журналістики
Телебачення та радіомовлення
Нагорняк Майя Володимирівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.62-66
10
Матеріали конференції
Відбиття та руйнування гендерних стереотипів у науково-популярних телепрограмах


Інститут журналістики
Телебачення та радіомовлення
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.207-212
11
Матеріали конференції
Гендерна рівність у контексті сучасного публіцистичного дискурсу


Інститут журналістики
Історії журналістики
Желіховська Наталія Степанівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.158-161
12
Матеріали конференції
Гендерні особливості дитячих Інтернет-ресурсів


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Гаврилюк Тетяна Миколаївна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.224-228
13
Матеріали конференції
Гендерні особливості публікацій жінок-журналістів про військові події (на прикладі інтернет-ресурсу «Українська правда»)


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
Дмитренко Альона Володимирівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.192-194
14
Матеріали конференції
Гендерні стереотипи в жіночому журналі (на прикладі «Woman Magazine»)


Інститут журналістики
Періодичної преси
Федорів Анастасія Якимівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.212-217
15
Матеріали конференції
Жінка-журналіст в умовах військового конфлікту: упередження та небезпеки


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
Рябик Валерія Володимирівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.194-199
16
Матеріали конференції
Жінка-прес-офіцер: примха чи необхідність


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
Курята Катерина Леонідівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.203-207
17
Матеріали конференції
Жіноча воєнна журналістика: мотиваційно-психологічний аспект


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
Романенко Катерина Віталіївна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.185-189
18
Матеріали конференції
Інформаційні реалії початку ХХІ століття. Інноваційні тенденції іміджетворення


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Чекалюк Вероніка Василівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.110-115
19
Матеріали конференції
Категорія довіри у соціальному вимірі: масмедійний аспект


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Башук Алла Іванівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.40-45
20
Матеріали конференції
Кінополітика: приховані змісти сучасного кіно в контексті політичних PR- комунікацій


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Калініна Марина Петрівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.29-33
21
Матеріали конференції
Копіпаст у контексті проблеми плагіату


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
Рижко Олена Миколаївна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
т.1 c.74–77
22
Матеріали конференції
Крос-медіа як уособлення новітньої журналістики


Інститут журналістики
Іноземних мов
Сарміна Ганна Лембітівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.66-70
23
Матеріали конференції
Медіа і наукова комунікація: принципи формування зацікавлень


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Філоненко Данило Валерійович
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.59-62
24
Матеріали конференції
Медійні механізми стратегічних комунікацій


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
Носова Богдана Миколаївна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
т.1 c.133–137
25
Матеріали конференції
Механізми комунікації в органах державного управління


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Василюк Марія Ігорівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.124-129
26
Матеріали конференції
Модель жіночого щастя в романі Ірен Роздобудько «Тут і тепер»


Інститут журналістики
Історії журналістики
Михайлюта Валентина Петрівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.239-243
27
Матеріали конференції
Нативна реклама у міському середовищі


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Яненко Ярослав Васильович
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.94–98
28
Матеріали конференції
Ніла Зборовська: портрет української інтелектуалки


Інститут журналістики
Періодичної преси
Воронова Мальвіна Юріївна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.153-158
29
Матеріали конференції
Образ сучасної жінки в місячнику «L’OFFICIEL»


Інститут журналістики
Історії журналістики
Волобуєва Анастасія Михайлівна
Люклян Рома Михайлівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.172-175
30
Матеріали конференції
Особливності використання Crazy PR як інструмента побудови вірусної кампанії зі зв’язків із громадськістю VII епізоду кіносаги «Зоряні війни: Пробудження сили»


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Щегельська Юлія Павлівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.91-94
31
Матеріали конференції
Особливості виступів зарубіжних авторок у провідному жіночому виданні України


Інститут журналістики
Історії журналістики
Ковальчук Олена Олексіївна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.217-222
32
Матеріали конференції
Особливості гендерної проблематики в українській інтернет-журналістиці (за матеріалами онлайн-видань «Українська правда», Zahid.net і «Лівий берег»)


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Сивоглаз Оксана Олександрівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.228-231
33
Матеріали конференції
Релігійна інформація в медіа: коли журналісти відмовляються від висвітлення сенсацій


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
Бойко Алла Анатоліївна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.243-247
34
Матеріали конференції
Роль мас-медіа у сучасному політичному дискурсі США


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Сищук Олексій Андрійович
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.56-59
35
Матеріали конференції
Спроба аналізу успіхів і невдач в процесі впровадження інновацій у систему бренду


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Яценко Богдана Миколаївна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.137-141
36
Матеріали конференції
Створення та просування журналістських матеріалів у сучасних українських мережевих медіа (на прикладі порталу tochka.net)


Інститут журналістики
Періодичної преси
Підлуцький Олексій Георгійович
Підлуцька Дарина Олексіївна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.50-53
37
Матеріали конференції
Суржик у звуковому образі українського радіомовлення


Інститут журналістики
Телебачення та радіомовлення
Мірошниченко Павло Васильович
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.45-50
38
Матеріали конференції
Телерадіомовлення України для зарубіжних країн


Інститут журналістики
Телебачення та радіомовлення
Гресько Ольга Вікторівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.33-35
39
Матеріали конференції
Фемінізм VS традиція, або як всидіти на обох стільцях


Інститут журналістики
Історії журналістики
Рябічева Олена Вячеславівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.222-224
40
Матеріали конференції
Формування контенту у сегменті В2В


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
Черепанов Микита Сергійович
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.129-133
41
Матеріали конференції
Явище гендерної стигматизації в контенті прес-служб правоохоронних органів


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
Шапка Марина Олександрівна
2017
Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі. Всеукраїнська науково-практична конференція
c.199-203

Повернення до списку

Вгору