Видання

Медіаконтент: види, форми подачі та особливості сприйняття. Всеукраїнська науково-практична конференція студентів та молодих вчених


ID: 191305
Кількість показів: 366
дата змінення: 09.09.2017 22:40:52
Ким змінено (ім'я): (izh4) Ольга Хворостина
Видано:  в Україні
Місце знаходження:  Київ


Публікації у виданні





Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Матеріали конференції
Cпецифіка медіації та медіатизації девіантної поведінки (на прикладі інтернет-видання «Українська правда»)


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
Ключка Катерина Віталіївна
2017
Медіаконтент: види, форми подачі та особливості сприйняття. Всеукраїнська науково-практична конференція студентів та молодих вчених
c.37-40
2
Матеріали конференції
Діяльність українського іномовника «Радіо Київ» у період завершення «холодної війни» (1985–1991)


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
Журавльова Ольга Андріївна
2017
Медіаконтент: види, форми подачі та особливості сприйняття. Всеукраїнська науково-практична конференція студентів та молодих вчених
c.93-97
3
Матеріали конференції
Дотримання журналістами новинних порталів SEO-рекомендацій для заголовків (на прикладі стрічки новин сайту Еспресо)


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Гембарська Валентина Олександрівна
2017
Медіаконтент: види, форми подачі та особливості сприйняття. Всеукраїнська науково-практична конференція студентів та молодих вчених
c.21-25
4
Матеріали конференції
Жанрові та стилістичні особливості матеріалів Сергія Лойка (блоґ на «Радіо Свобода»)


Інститут журналістики
Соціальних комунікацій
Брикова Анна Михайлівна
2017
Медіаконтент: види, форми подачі та особливості сприйняття. Всеукраїнська науково-практична конференція студентів та молодих вчених
c.12-14
5
Матеріали конференції
Ключові переваги і чинники стримування ділової мобільності університетських видавництв


Інститут журналістики
Видавничої справи та редагування
Давидова Людмила Вікторівна
2017
Медіаконтент: види, форми подачі та особливості сприйняття. Всеукраїнська науково-практична конференція студентів та молодих вчених
c.165–168
6
Матеріали конференції
Особливості проведення інформаційних кампаній соціально-політичного змісту у соціальних мережах


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Клебановська Оксана Валеріївна
2017
Медіаконтент: види, форми подачі та особливості сприйняття. Всеукраїнська науково-практична конференція студентів та молодих вчених
c.34-37
7
Матеріали конференції
Особливості промоції видавництв і видавничої продукції у соціальних мережах


Інститут журналістики
Видавничої справи та редагування
Куршин Олеся Петрівна
2017
Медіаконтент: види, форми подачі та особливості сприйняття. Всеукраїнська науково-практична конференція студентів та молодих вчених
c.47-52
8
Матеріали конференції
Представлення видавничої продукції в українських онлайн-медіа: рекламно-промоційний аспект


Інститут журналістики
Видавничої справи та редагування
Букатюк Уляна Романівна
2017
Медіаконтент: види, форми подачі та особливості сприйняття. Всеукраїнська науково-практична конференція студентів та молодих вчених
c.14-16
9
Матеріали конференції
Ринок електронної книги: досвід України


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Кравцова Оксана Віталіївна
2017
Медіаконтент: види, форми подачі та особливості сприйняття. Всеукраїнська науково-практична конференція студентів та молодих вчених
c.45-47
10
Матеріали конференції
Роль соціальних медіа в системі маркетингових комунікацій


Інститут журналістики
Мультимедійних технологій і медіадизайну
Андрусик Тетяна Володимирівна
2017
Медіаконтент: види, форми подачі та особливості сприйняття. Всеукраїнська науково-практична конференція студентів та молодих вчених
c.8-12

Повернення до списку

Вгору