Видання

Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації


ID: 235349
Кількість показів: 397
дата змінення: 29.10.2019 13:12:51
Ким змінено (ім'я): (fil29) Юлія Мельник
Посилання на журнал, показники:  https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=49410&lang=ru
Видано:  в Україні
Місце знаходження:  Київ

Значення показника Index Copernicus
IC: 54.57 | 2018


Публікації у виданні





Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Наукова стаття
«Заповіт» Тараса Шевченка китайською мовою: концептуальний аналіз


Інститут філології
Мов і літератур Далекого Сходу та Південно-Східної Азії
Ісаєва Наталя Станіславівна
2020
Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації
т.31 c.89 – 99
2
Наукова стаття
English green neologisms reflecting new trends in sustainable development


Економічний факультет
Іноземних мов
Сандига Лілія Олександрівна
Олійник Ірина Валентинівна
Романчук Світлана Валеріївна
2020
Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації
т.31 c.187-192
3
Наукова стаття
Ukrainian National Identity Through the Prism of a Big City Vitality: Conceptualising New York’s Cultural Landscape


Інститут філології
Теорії і практики перекладу з англійської мови
Гач Наталія Олегівна
2019
Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації
c.33-37
4
Наукова стаття
Вергілієва «Енеїда» як катехізис античності: сугестивний аспект


Інститут філології
Загального мовознавства, класичної філології та неоелліністики
Російської філології
Слухай Наталія Віталіївна
Лефтерова Ольга Миколаївна
2020
Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації
т.31 c.181-188
5
Наукова стаття
Додана реальність як засіб комуніціювання автомобільних брендів із цільовими аудиторіями


Інститут журналістики
Реклами та зв’язків з громадськістю
Щегельська Юлія Павлівна
2020
Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації
т.31
6
Наукова стаття
Комунікативні стратегії та засоби їх реалізації у текстах публічних виступів Мустафи Кемаля Ататюрка


Інститут філології
Тюркології
Покровська Ірина Леонідівна
Дайоглу Роксолана Рафетівна
2019
Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації
т.30 c.115-121
7
Наукова стаття
Космологічна концептосистема в символістській поезії Макса Ельскампа


Інститут філології
Романської філології
Чистяк Дмитро Олександрович
2020
Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації
т.31 c.192 – 197
8
Наукова стаття
Світ богів на кольоровій палітрі мови Олексія Довгого


Інститут філології
Української мови та прикладної лінгвістики
Строкаль Олександр Миколайович
2020
Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації
т.31 c.61-66
9
Наукова стаття
Суспільно-політична лексика кримськотатарської мови як об'єкт перекладу на основі текстів сучасних ЗМІ.


Інститут філології
Тюркології
Бондаренко Аліна Олегівна
2020
Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації
т.31 c.8-16
10
Наукова стаття
Змішана мотивація фразелогічних одиниць німецької мови з компонентом на позначення звучання (когнітивно-ономасіологічний аспект)


Інститут філології
Германської філології та перекладу
Мартинів Оксана Михайлівна
2019
Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації
c.164 ‒ 169

Повернення до списку

Вгору