Видання

Соціологія: теорія, методи, маркетинг. Інститут соціології НАН України


ID: 4677
Кількість показів: 662
дата змінення: 12.11.2014 17:02:12
Ким змінено (ім'я): (socio1) Алла Гринчук
Журнал у переліку наукових фахових видань України:  Видання ДАК
Видано:  в Україні
Місце знаходження:  Київ

Значення SNIP видання в Scopus
SNIP: |


Публікації у виданні





Тип
Назва документу
Автори
Рік видання
Джерело
1
Наукова стаття
Інноваційні когнітивні стимули дослідження екзистенціальних засад організації суспільного життя та персоніфікованих соціальних практик


Факультет соціології
Теорії та історії соціології
Судаков Володимир Іванович
2019
Соціологія: теорія, методи, маркетинг. Інститут соціології НАН України
c.212-214
2
Наукова стаття
Соціальна екзистенція як предмет соціологічного аналізу


Факультет соціології
Теорії та історії соціології
Мельніков Андрій Сергійович
2017
Соціологія: теорія, методи, маркетинг. Інститут соціології НАН України
c.130-141
3
Замітка
Матриця значень або символічний універсум?


Факультет соціології
Галузевої соціології
Туленков Микола Васильович
2016
Соціологія: теорія, методи, маркетинг. Інститут соціології НАН України
c.202-204
4
Наукова стаття
Метод і методейя: шлях до свободи чи логічний примус


Факультет соціології
Галузевої соціології
Ніколаєнко Леонід Григорович

2015
Соціологія: теорія, методи, маркетинг. Інститут соціології НАН України
c.159-173
5
Наукова стаття
Можливості дослідження ціннісно нормативних трансформацій українського суспільства з позиції екзистенціальної соціології


Факультет соціології
Теорії та історії соціології
Мельніков Андрій Сергійович
2013
Соціологія: теорія, методи, маркетинг. Інститут соціології НАН України
c.52-72
6
Матеріали конференції
Проблеми концептуалізації процесів суспільної інтеграції. Круглий стіл


Факультет соціології
Теорії та історії соціології
Соболевська Марина Олександрівна
2016
Соціологія: теорія, методи, маркетинг. Інститут соціології НАН України
c.174-207
7
Наукова стаття
Суперечності сучасних теоретичних інтерпретацій суспільного розвитку, соціальної еволюції, модернізації і соціальних змін


Факультет соціології
НДС "Центр порівняльних та регіональних досліджень"
Савельєв Юрій Борисович
2015
Соціологія: теорія, методи, маркетинг. Інститут соціології НАН України
c.59-74
8
Наукова стаття
Екзистенціальна соціологія Дж. Джонсона


Факультет соціології
Теорії та історії соціології
Мельніков Андрій Сергійович
2015
Соціологія: теорія, методи, маркетинг. Інститут соціології НАН України
c.100-112
9
Наукова стаття
Метод і методейя: методологічні ілюзії і сучасній соціології


Факультет соціології
Галузевої соціології
Ніколаєнко Леонід Григорович

2015
Соціологія: теорія, методи, маркетинг. Інститут соціології НАН України
т.2 c.130-142
10
Наукова стаття
Перевірка валідності та надійності шкали культурного інтелекту в Україні


Факультет соціології
Методології та методів соціологічних досліджень
Горбачик Андрій Петрович


2015
Соціологія: теорія, методи, маркетинг. Інститут соціології НАН України
т.1 c.132-148

Повернення до списку

Вгору